To już czwarta edycja ogólnopolskiego konkursu BZ WBK Press Foto skierowanego do fotografów prasowych, którego patronem medialnym jest „Rzeczpospolita”. W tym...
W dzisiejszym teście stają w szranki dwie konsumenckie lustrzanki cyfrowe, na których medialną promocję postawiły obie marki: Canon EOS 450D i Olympus E-520. Nowe modele obu...
To zaskakujące, ale obecnie zaćmienia Słońca możemy przewidzieć przy pomocy komputerów, jednak pierwsza relacja o zaćmieniu pochodzi ze starożytnych Chin.
W maju do naszej redakcji trafił jeden z pierwszych egzemplarzy tego zaawansowanego obiektywu o zakresie ogniskowych 70-300 mm, serii G ze stajni Sony, wyposażony...
Tomasz Darul studiuje Geografię Morza na Uniwersytecie Szczecińskim. Jego ulubione tematy to szeroko rozumiana przyroda. Młody fotograf próbuje odkrywać niezwykłą magię, która...
W pierwszej części artykułu sporo było spostrzeżeń historycznych oraz narzekania na rozwiązania konstrukcyjne nowego szerokokątnego obiektywu Nikona do korekcji...
Rozwój cyfrowej rejestracji obrazu optycznego i następująca po nim obróbka w programach graficznych zmniejszyły w sposób naturalny zapotrzebowanie na filtry zdjęciowe. Ogromne...
1 lipca 2008 r. firma Nikon Europe poinformowała o wprowadzeniu do swojej oferty nowego modelu lustrzanki cyfrowej formatu FX, oznaczonej symbolem D700, o rozdzielczości...
Dzisiaj przedstawiamy kolejne funkcje lamp błyskowych, z których jedne pozwalają prawidłowo rejestrować obraz, a inne – dają atrakcyjne efekty specjalne.
Karta jest półprzewodnikowym nośnikiem danych. W fotografii cyfrowej kartę pamięci można porównać do filmu fotograficznego, jaki dawniej kupowało się do tradycyjnego...
W tym roku mija 50 rocznica założenia rodzinnej firmy przez braci Josepha i Pierre’a Bron. Przez lata Bron Elektronik AG stał się liderem w produkcji sprzętu...
Firma Sony stale popularyzuje standard HD, wprowadzając na rynek coraz to nowsze urządzenia. Prosty w użyciu elektroniczny nośnik danych, jakim jest promowana przez...
Z przyjemnością informujemy, że dobiegł końca organizowany przez Foto•Kurier konkurs fotograficzny zatytułowany „Uśmiech” sponsorowany przez firmę Sony...
Większość z nas filmuje krajobrazy, różnego rodzaju uroczystości rodzinne, ciekawe miejsca. A czy nie chcielibyśmy spróbować czegoś nowego, innego, np. zejść z kamerą pod wodę?
Pod koniec czerwca br. niedaleko Starachowic odbyły się XXVII Warsztaty fotograficzne „Diastar”. W tegorocznej edycji wzięło udział ponad czterdzieści osób. Wielu...
Notowany w ostatnich latach postęp w neurobiologii, psychologii oraz marketingu doprowadził do interdyscyplinarnych badań nad zachowaniami człowieka i funkcjonowaniem jego...
„Bielany w dawnej fotografii”. Wystawa na ogrodzeniu Zespołu Szkół nr 35 przy ul. Żeromskiego 22/28 (róg al. Zjednoczenia) w Warszawie. 28 maja – 31 lipca 2008.
W tym konkursie jury oceniało oryginalność i wizję artystyczną. Nie było sztywnych, ustalonych reguł, które określałyby, dlaczego jedna fotografia wygrywa konkurs, a inna...
•Spis reklam
str. 116
Akademia Frontier
Notowany w ostatnich latach postęp w neurobiologii, psychologii oraz marketingu doprowadził do interdyscyplinarnych badań nad zachowaniami człowieka i funkcjonowaniem jego mózgu. Stało się to również możliwe dzięki nowym technologiom związanym z prowadzeniem badań nad działaniem mózgu oraz możliwościami przetwarzania uzyskiwanych informacji. Mówiąc o neuromarketingu mamy na myśli kierunek rozwoju marketingu, a nie tworzenie nowej dyscypliny nauki. Poznawanie reguł, jakimi kieruje się w swoim działaniu mózg człowieka, pozwala poznawać sposoby podejmowania decyzji, a tym samym może służyć zwiększaniu skuteczności oraz efektywności decyzji właściciela zakładu fotograficznego.
W zarządzaniu laboratorium osiągnięcia neuromarketingu mogą być pomocne w obsłudze klienta, prowadzeniu działań promocyjnych oraz zarządzaniu personelem. Wiedza ta pozwala także poznać nam samych siebie. Dotychczasowe wyniki badań dostarczają zaskakujących wniosków, że wypowiadane słowa mogą być odmienne od myśli, jakie pojawiają się w mózgu. Przykładem mogą być negatywne opinie na temat danej reklamy, a jednocześnie nabywanie danego produktu. Ktoś może twierdzić, że nie lubi danego programu telewizyjnego, a jednocześnie ogląda kolejną jego emisję. Rozmawiając z klientem można szukać właściwych słów oraz metafor, chociaż w mózgu pojawiają się różne myśli. Ta rozbieżność między mówieniem a reakcjami mózgu została opisana przez prof. R. Ohme (Newsweek z 21.10.2007 r.) w odniesieniu do grupy polityków. W badanej grupie studentów najwyżej oceniono B. Geremka i D. Tuska w wypowiadanych opiniach, przy czym sympatia zaobserwowana w myśleniu mózgu dotyczyła innych polityków.
Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024