Organizowany od ponad 30 lat rajd Dakar to bodaj najbardziej romantyczna impreza sportowa, w której uczestniczą tysiące osób: kierowcy, mechanicy, organizatorzy,...
Ponad dwa lata Canon kazał czekać zawodowym użytkownikom tego systemu na nowy profesjonalny korpus z rodziny 1D. Następcę modelu 1D Mark III wyposażono w przetwornik...
Tegorocznej edycji tego prestiżowego konkursu fotografii prasowej, podobnie jak w roku ubiegłym, towarzyszyło bardzo wiele emocji. Opinie o wyborze dokonanym przez...
W 1977 roku wraz z lustrzanką Nikon Photomic A na rynku pojawił się niezwykły obiektyw, Noct Nikkor 58 mm f/1,2 w wersji Ai. Nazwa pochodziła od słowa...
I jak co roku, pada kolejny rekord krotności zakresu ogniskowych zastosowanych w aparacie serii Ultra Zoom Olympusa. Tym razem do rąk pasjonatów fotografii trafia aparat...
Jak radzić sobie w trudnych, zimowych warunkach; co zrobić, by dyktować w lesie warunki; a także, ile rzeba zainwestować w prawdziwe foto-łowy – podpowiada...
Tak jak pisaliśmy w poprzednim wydaniu Foto-Kuriera, 3 lutego Nikon zapowiedział wprowadzenie na rynek kilku nowych kompaktów. Najbardziej zaawansowanym z nich jest Nikon...
Przeciętny użytkownik komputera (w tym także większość fotoamatorów, a nawet wielu profesjonalistów) posługuje się niemal wyłącznie klawiaturą i myszką. Innych urządzeń...
Coraz większa popularność małych aparatów z wymienną optyką (ale nie lustrzanek) zaowocowała wkroczeniem nowych producentów do tego segmentu aparatów fotograficznych....
Poprawne ustawienie ostrości, to jeden z podstawowych warunków wykonania udanego zdjęcia. Zarówno aparaty kompaktowe, jak i cyfrowe lustrzanki „oferują”...
Choć technologia wideo jest coraz częściej stosowana w cyfrowych lustrzankach i aparatach kompaktowych, to wielu entuzjastów fotografii nadal gubi się w gąszczu formatów plików...
Aberracja chromatyczna (zwana też aberracją barwną, pokazana na zrzucie strzałkami) to zmora obiektywów. Często przy fotografowaniu, w szczególności jasnymi...
Rejestracja w pełnej rozdzielczości Full HD przy 50kl./s, wysoka jakość nagrań w słabych warunkach oświetleniowych oraz szerokokątny obiektyw LEICA DICOMAR to atuty nowej serii...
19 lutego 1990 roku miała miejsce premiera pierwszej wersji programu Photoshop, który w ciągu ostatnich 20 lat zrewolucjonizował fotografię i grafikę cyfrową. W tym czasie...
Klienci indywidualni oraz odbiorcy instytucjonalni na rynku usług fotograficznych charakteryzują się indywidualnymi cechami i cenią sobie dostosowanie komunikatów...
Poprzez fotografię chce pokazać innym własne spojrzenie na świat. Lubi fotografować przedmioty codziennego użytku, nadając oczywistym formom zupełnie nowe znaczenia. W tym...
„Afgańska ruletka”, wystawa fotografii Jakuba Czermińskiego i Andrzeja Machery. Foto-Galeria Caffe Studio 18, ul. Bracka 18, Warszawa. Wystawa czynna...
Temat w zasadzie mówi wszystko o idei tej edycji Konkursu Miesiąca. Jak łatwo się domyślić, chcieliśmy rozbudzić Waszą wyobraźnię, zachęcić do kreatywnej...
•Serwisy - Spis reklam
str. 116
Promocja bezpośrednia
Klienci indywidualni oraz odbiorcy instytucjonalni na rynku usług fotograficznych charakteryzują się indywidualnymi cechami i cenią sobie dostosowanie komunikatów do ich oczekiwań. Można to osiągnąć za pomocą instrumentów promocji bezpośredniej, które docierają do pojedynczego klienta.
Mając wysokie budżety można usługi fotograficzne reklamować w telewizji, bowiem niemal każda osoba jest z tymi usługami związana. Inaczej jest w przypadku laboratorium, które powinno się starać dotrzeć do klientów indywidualnych oraz przedsiębiorstw z informacją o swoich produktach i usługach. Promocja bezpośrednia ma duże znaczenie, kiedy odbiorców jest mniej, dobrze znane są ich potrzeby oraz kiedy cenią sobie indywidualny kontakt. Można w tym celu skorzystać z reguły Pareto, czyli wydzielić grupę 20% klientów, którzy dostarczają 80% obrotów dla laboratorium. To dla tego segmentu właściciel zakładu może przygotować wyszukane narzędzia – np. programy do indywidualnej obróbki zdjęć w domu, doradztwo, informacje o profesjonalnym sprzęcie, konkursach itp. Aby skutecznie korzystać z instrumentów promocji bezpośredniej, trzeba mieć bazę danych klientów. Właściciele zakładów fotograficznych pewnie zauważają, że wielu dostawców przychodzi do laboratorium, aby bezpośrednio przekazywać informacje o swojej ofercie.
Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024