2 czerwca Panasonic przedstawił pierwszy na świecie kompakt z możliwością nagrywania wideo w jakości 4K (QFHD 4K: 3840x2160, do 25 kl./s (PAL) w MP4) i 1-calowym czujnikiem MOS...
W dniach 19–22 maja w Brukseli odbyła się już 15. konferencja EISA poświęcona najnowszym produktom firm branży foto, wideo, audio i kina domowego, oraz car audio.
Po raz kolejny nasi Czytelnicy mieli okazję wziąć udział w prestiżowym konkursie EISA Maestro Photo Contest. Tegoroczny temat to „Architektura”. Prezentujemy...
Obiektywy 70–200 mm są pożądane przez wiele osób, jednak te ze światłem f/2,8 są bardzo drogie. Świetną alternatywą jest dla nich ciemniejszy, ale zdecydowanie tańszy...
W kolejnej części Fotograficznego ABC poświęconej makrofotografii egzotycznych zwierząt przyjrzymy się bliżej fotografowaniu skorpionów. Zachowując odpowiednie kroki ostrożności...
12 lutego firma Sony zaprezentowała nowego bezlusterkowca – model α6000 (następca modeli NEX-6 i NEX-7). W naszym teście analizujemy podstawowe parametry aparatu,...
Letnie miesiące sprzyjają wyjazdom z aparatem, a tym samym publikacjom nowych materiałów w sieci. Internet to największy album fotograficzny, a co za tym idzie najpotężniejsza...
Od jakiegoś czasu Centrum Serwisowo-Informacyjne CSI w Warszawie mocno promuje program lojalnościowy pod nazwą ROS. Zaintrygowani tym tematem poprosiliśmy Grzegorza...
Bank zdjęć Fotolia stworzył aplikację „Instant” oraz kolekcję zdjęć Instant. Aplikacja umożliwia wgrywanie zdjęć wykonanych smartfonami do serwisu Fotolia i ich...
Letnie miesiące sprzyjają wyjazdom z aparatem, a tym samym publikacjom nowych materiałów w sieci. Internet to największy album fotograficzny, a co za tym idzie najpotężniejsza forma promocji dla każdego fotografa.
Letnie miesiące sprzyjają wyjazdom z aparatem, a tym samym publikacjom nowych materiałów w sieci. Internet to największy album fotograficzny, a co za tym idzie najpotężniejsza forma promocji dla każdego fotografa. Banki zdjęć, agencje fotograficzne – tam wydawcy, zleceniodawcy oraz kontrahenci szukają interesujących ich ilustracji. Niestety publikowanie fotografii w sieci wiąże się z ryzykiem ich skopiowania z serwisu, na którym są umieszczone. Jedynym skutecznym rozwiązaniem jest niezamieszczanie ilustracji w Internecie, lecz w dzisiejszych czasach jest to właściwie niemożliwe. Jak więc sprzedać zdjęcie, aby nie narazić się na jego kradzież? Podpowiadamy jak zmniejszyć prawdopodobieństwo kradzieży fotografii w sieci, lub przynajmniej zniechęcić do tego nieuczciwych użytkowników.
Znaki wodne Cyfrowy znak wodny to najpopularniejsze i najprostsze zabezpieczenie. Niestety w zależności od wielkości znaku istnieje możliwość wykadrowania zdjęcia. Wiąże się to jednak z pogorszeniem jakości fotografii. Istnieje także możliwość usunięcia samego znaku. Uzyskany w ten sposób plik będzie również gorszy od oryginału, co być może uniemożliwi jego dalsze rozpowszechnianie. Mimo, iż znak wodny nie chroni przed kopiowaniem plików, oznakowana w ten sposób fotografia może pomóc w lokalizacji stron www lub serwerów FTP, na których pliki te są bezprawnie udostępniane.
Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024