Kolumbia jest krajem pięknym, ale i niebezpiecznym. Z jednej strony zielone równiny, ośnieżone góry i błękit morza karaibskiego, z drugiej partyzanci – bez skrupułów...
Pod koniec stycznia firma Sony zaprezentowała, jak już wcześniej pisaliśmy, kolejne dwie lustrzanki klasy konsumenckiej. Były to modele a300 i a350. W tym numerze F•K...
Trzydziesta piąta edycja Kalendarza Pirelli powstała w Szanghaju. Po raz pierwszy zdjęcia do kalendarza w całości zostały zrealizowane w Azji. Ale to nie koniec...
W drugiej połowie sierpnia ubiegłego roku Canon pokazał nową lustrzankę dla zaawansowanych fotoamatorów – EOS-a 40D. Jest to bezpośredni konkurent testowanych...
W poprzednim numerze Foto•Kuriera zaprezentowaliśmy kilka zdjęć nagrodzonych w 51. edycji World Press Photo. Teraz pokazujemy inne prace wyróżnione w tym prestiżowym...
Zaprezentowany wiosną 2007 roku profesjonalny EOS-1D Mark III jest pierwszą lustrzanką Canona wyposażoną w tryb podglądu na żywo obrazu na monitorze LCD, nazwany...
22 stycznia Olympus zaprezentował kolejny aparat typu bridge z bardzo „długim” zoomem. Tym razem do rąk użytkowników trafi aparat wyposażony w 20-krotny zoom optyczny.
Pod koniec stycznia, równo tydzień przed targami PMA w Las Vegas, Pentax zaprezentował nową, konsumencką lustrzankę – model K200D. Od swego poprzednika –...
Przyzwyczailiśmy się, że oprogramowanie spod znaku jabłuszka to przede wszystkim dobry system operacyjny, a Adobe to profesjonalne narzędzia do obróbki obrazu...
Galeria Synteza, ul. Ząbkowska 38, Warszawa. Autorem fotografii jest Chris Niedenthal. Towarzyszące zdjęciom autentyczne listy, autorstwa Wioletty Mikusek.
Strategie rekonstrukcji w sztuce współczesnej – Wystawa 23 artystów, opracowana przez Hartware MedienKunstVerein Dortmund i KW Institute for Contemporary Art (Berlin)....
Jan Skłodowski „Rzeczpospolita Rafajłowska. Na szlaku II Brygady Legionów Polskich” – fotografie. Muzeum Wychodźstwa Polskiego im. Ignacego Jana Paderewskiego...
Fotografii uczyła się razem z meżem, robiąc zdjęcia dzieciom. Teraz zafascynowana jest fotografowaniem przyrody. Potrafii wymigiwać się od codziennych obowiązków, byle mieć czas...
W styczniu firma JVC wprowadziła na rynek nowe kamery z serii Everio. Jednym z ciekawszych modeli jest GZ-HD6, rejestrujący filmy w rozdzielczości Full HD...
Na początku stycznia Canon pokazał nowe kamery wideo przeznaczone na rynek konsumencki. Wśród nich znalazł się model HV30, który swym wyglądem ma przypominać… samochód...
Cienie są z nami wszędzie tam, gdzie jest światło. Towarzyszą nam od urodzin aż do śmierci. Dlatego temat naszego marcowego konkursu pozwalał na bardzo szeroką interpretację....
W poprzednim numerze Foto•Kuriera opublikowaliśmy kilka ciekawych danych rynkowych, które udostępniła firma GfK podczas ubiegłorocznego seminarium Imaging Summit 2007,...
Manfrotto wprowadziło dwa mocne monopody z podstawą z przeznaczeniem dla działu wideo, o numerach katalogowych MN561 i MN562. Monopody te mają identyczną 4-sekcyjną budowę, zakończoną składaną trójnożną podstawą na kulowym przegubie, umożliwiającym jego pochylenie we wszystkich kierunkach. Różnice pomiędzy monopodami polegają na rodzaju mocowania kamery. W modelu MN561 zastosowano głowicę 701 z mocowaniem na płytki 501PL, natomiast model MN562 posiada szybkozłączkę z wiekszą płytką 357PL. Dane techniczne MN561/MN562: wysokość minimalna – 76/67 cm; wysokość maksymalna – 200/193 cm; ciężar – 2/1,43 kg; udźwig – 4/8 kg. Cena – odpowiednio 971 i 669 zł.
Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024