13 stycznia 2021 roku na rynku zadebiutował Sony A1, który łączy w sobie wysoką rozdzielczość rejestracji (50 mln pikseli), częstotliwość fotografowania do 30 klatek...
W dniach 11–14 stycznia odbyły się targi CES 2021. W tym roku jednak przez pandemię były one inne niż dotychczas. Prezentacja nowości odbywała się on-line. Kilka...
Nikon Z 7II zadebiutował 14 października 2020 roku, w nieco ponad 2 lata po premierze Nikona Z 7 (23 sierpnia 2018 roku). Jego pierwsze użytkowe modele pojawiły się...
Christy Lee Rogers, Denis Rouvre, Carolyn Drake, Steve McCurry, Charlie Davoli, Ami Vitale, Martha Cooper, David LaChapelle, Martin Schoeller, Joey L., Eugenio Recuenco, Simone...
13 stycznia 2021 roku firma Sony zaprezentowała swój najnowszy obiektyw Sony FE 35 mm f/1, 4 GM, dedykowany do pełnoklatkowych bezlusterkowców Sony. To jasny, solidnie...
Zakres ogniskowych 70-200 mm to pożądana propozycja zarówno dla miłośników portretów jak i dla tych, co lubią się trochę „zbliżyć” do fotografowanej osoby / obiektu...
Fotografując kadrujesz, edytujesz i retuszujesz, aby wyeksponować wykonywane zdjęcia w ramce, dać je komuś w prezencie, czy wrzucić na media społecznościowe. A gdyby tak...
Christy Lee Rogers, Denis Rouvre, Carolyn Drake, Steve McCurry, Charlie Davoli, Ami Vitale, Martha Cooper, David LaChapelle, Martin Schoeller, Joey L., Eugenio Recuenco, Simone Bramante oraz Toilet Paper to 13 mistrzów fotografii, którzy wzięli udział w przygotowaniu Kalendarza Lavazzy na 2021 rok pod hasłem „The New Humanity”, opracowanego pod kierunkiem agencji kreatywnej Armando Testa.
Potwierdzając swoje głębokie przywiązanie do fotografii artystycznej, Lavazza przeszła kolejną ewolucję w historii kalendarza, którego początki sięgają 1993 roku, by stymulować krytyczną interpretację dzisiejszego świata, wykorzystując sztukę by angażować i inspirować. Po sześciu latach koncentrowania się na zrównoważonym rozwoju środowiska naturalnego, Lavazza zdecydowała się postawić człowieka w centrum projektu i skupić się na kluczowym problemie, który uwypukliła pandemia: zrównoważonym rozwoju społeczeństw.
„Dla Lavazzy, New Humanity to nie tylko nowy kierunek narracji, ale też artystyczna awangarda. Koncepcja kalendarza Lavazza 2021 jest bardzo bliska założeniom kampanii, ponieważ została opracowana i podjęta w bardzo szczególnym momencie, również z perspektywy emocjonalnej: w czasie marcowego lockdownu”, mówi Francesca Lavazza, członek zarządu Grupy Lavazza. „Chcieliśmy, aby wokół nas byli ludzie ze świata Lavazzy i nie tylko i razem pracowaliśmy nad inspiracjami, sugestiami, tematami i pomysłami, które mogą przekazać sens nowego społeczeństwa”.
Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024