Niedawno zakończył się pierwszy etap festiwalu ,,W Ramach Sopotu’’. Sześciu uznanych polskich fotografów, przez tydzień / od 21 do 27 września / pracowało...
W dniach 18-23 września w Łebie odbyło się coroczne Forum Fotografów, które stanowi okazję do spotkania, wymiany poglądów i chwili wypoczynku po kończącym się sezonie.
9 października, w piątek, w Ośrodku Kultury im. C.K. Norwida odbyła się uroczysta gala finałowa drugiej edycji Polskiego Konkursu Fotografii Sportowej organizowanego...
6 lutego 2015 r Canon zaprezentował dwie lustrzanki klasy entry-level – EOS 760D i EOS 750D. Oba modele nie różnią się zbytnio od siebie. (pisaliśmy o tym w FK...
7 Października mieliśmy przyjemność uczestniczyć w prezentacji jednego z trzech europejskich centrów serwisowych Olympusa mieszczącego się w portugalskiej Coimbrze, leżącej...
Aż trudno uwierzyć, ale ostatni test skanera w Foto-Kurierze wykonaliśmy ponad 10 lat temu. Opublikowaliśmy go w FK 6/2005 i był to test porównawczy skanera Canona CanoScan...
W FK 12/2013 przedstawiliśmy dość obszerny opis Nikona Df, który zaprezentowany 5 listopada 2013 spotkał się ze sporym zainteresowaniem miłośników tej marki i nie...
Liśćce przypominają nadgryziony liść i świetnie się kamuflują. Są całkowicie niegroźne dla człowieka i bardzo łagodne. W tym odcinku Fotograficznego ABC Sebastian Janicki radzi...
29 września 2015 roku o godzinie 19:30 w „Fortecy” przy ul. Zakroczymskiej w W-wie ogłoszono wyniki jedenastego Wielkiego Konkursu Fotograficznego magazynu National...
Tamron zaprezentował dwa nowe obiektywy, stałoogniskowe, pełnoklatkowe modele, 35 mm i 45 mm o jasności f/1,8 (opisywaliśmy je w FK 10/2015). Premierę miały...
W dzisiejszym odcinku Warsztatów Photoshopa pokażemy, jak szybko za pomocą masek i stempla poprawić wygląd zwykłego, domowego ujęcia – usuniemy zbędne przedmioty...
•Foto-Wideo Market
str. 105
•Spis reklam
str. 106
Bycie marką premium zobowiązuje, czyli centrum serwisowe Olympusa w Coimbrze.
7 Października mieliśmy przyjemność uczestniczyć w prezentacji jednego z trzech europejskich centrów serwisowych Olympusa mieszczącego się w portugalskiej Coimbrze, leżącej około 200 km na północ od Lizbony.
Okazuje się, że na skutek 13-letnich doświadczeń w Europie (od 2002 roku istnieje serwis w Coimbrze) Olympus postanowił skoncentrować działania serwisowe w 3 miejscach: Coimbrze (obejmującej swym zasięgiem kraje Europy Zachodniej), Prerovie (Czechy) (odpowiedzialnych za Europę Centralną, Wschodnią i Skandynawię oraz Moskwę obejmującą rynek rosyjski.
Prowadzący prezentację podkreślali, że taka strategia sprawdza się lepiej aniżeli outsourcing. Pracownicy zatrudnieni na stałe w firmie są dobrze wyszkoleni i identyfikują się z marką. Odpowiednie wynagrodzenia sprawiają, że rotacja na stanowiskach należy do niskich, a raz zainwestowane pieniądze w szkolenie zatrudnionego na stałe pracownika są dużo bardziej efektywnie wydane niż na szkolenia często zmieniających się mechaników firm zewnętrznych.
W serwisie Olympusa w Coimbrze zatrudnionych jest na stałe 68. pracowników, których liczba powiększa się w sezonie o praktykantów pochodzących z miejscowego uniwersytetu. 65% pracowników
Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024