testowe ![]() Canon zmienia formułę świadczenia usług serwisowych w Polsce - dotyczy to m.in. aparatów fotograficznych![]() 10 grudnia 2024 r. Canon poinformował, że głównym priorytetem firmy jest zapewnienie klientom obsługi na światowym poziomie. W odpowiedzi na rosnące oczekiwania użytkowników oraz zmieniające się potrzeby rynku, z dniem 1 stycznia 2025 r. Canon zmieni formułę świadczenia usług serwisowych w Polsce. Zmieni się zatem zakres usług świadczonych przez dotychczasowy serwis tej firmy znajdujący się w Warszawie przy ul. Żytniej, a prowadzony przez firmę Proclub.
W ciągu ostatniej dekady ilość napraw systematycznie spadała - pomimo większej liczby sprzedawanych aparatów fotograficznych i kamer nowe technologie korzystnie wpłynęły na trwałość produktów, a w efekcie ograniczyły potrzebę ich mechanicznej konserwacji. Z tych powodów podjęto decyzję o zakończeniu z dniem 01 stycznia 2025 współpracy w obszarze autoryzowanych napraw gwarancyjnych i serwisowych z firmą ProClub, mieszczącą się przy ul. Żytniej 15 w Warszawie (NIP 5272833811) oraz o scentralizowaniu usług i wsparcia w ramach wyspecjalizowanego Europejskiego Centrum Obsługi Serwisowej Canon (Canon Professional Service Center, PSC). ![]() fot. Materiały informacyjne ze strony Canon Polska
Centrum powstało w 2002 roku w Willich w Niemczech jako ośrodek doskonalenia i jedna z własnych lokalizacji serwisowych Canon. Ośrodek przeniesiono później do Krefeld. Firma Canon zgromadziła tam niezbędne kompetencje, wysoko wyspecjalizowanych techników oraz sprzęt do przeprowadzania zaawansowanych, zastrzeżonych testów i kalibracji. Inwestycje w centrum mają na celu zyskać pewność, że świadczone tam usługi spełniają wysokiej jakości standardy fabryczne i oczekiwania klientów dotyczące szerokiej gamy produktów marki Canon.
![]() fot. Materiały informacyjne ze strony Canon Polska
Dzięki tej zmianie Canon zamierza utrzymać wysoki poziom usług i wsparcia dla swoich klientów w Polsce. Niezależnie od tego czy sprzęt wymaga naprawy odpłatnej czy też bezpłatnego serwisu w ramach świadczonej usługi gwarancyjnej, od 1 stycznia 2025 klienci będą mogli samodzielnie wygenerować zgłoszenie serwisowe za pośrednictwem formularza rejestracyjnego zamieszczonego na stronie internetowej Canon Polska. Zgłoszenia będzie można dokonać logując się do portalu serwisowego danymi swojego konta Canon ID lub jako użytkownik niezarejestrowany. Po szczegółowym opisaniu problemu, wygenerowana zostanie etykieta upoważniająca do bezpłatnej wysyłki sprzętu bezpośrednio do Europejskiego Centrum Obsługi Serwisowej Canon. Wysyłki obsługiwane są przez renomowaną firmę kurierską - UPS. Po dostarczeniu przesyłki do Europejskiego Centrum Obsługi Serwisowej Canon, zarówno zarejestrowani jak i niezarejestrowani klienci będą mogli sprawdzić status swojego zgłoszenia na stronie pomocy technicznej Canon, klikając kafelek „Sprawdź status zgłoszenia" i podając numer swojego zgłoszenia wraz z adresem e-mail. Dodatkowo, użytkownicy posiadający konto Canon ID będą mogli zarządzać i sprawdzać status swoich zgłoszeń z poziomu panelu użytkownika. Proces został zaprojektowany tak, aby był jak najwygodniejszy dla klientów, minimalizując liczbę formalności i zapewniając szybki powrót naprawionego sprzętu.
Canon dąży do podnoszenia jakości usług serwisowych dzięki naprawom w fabrycznych warunkach jednocześnie zapewniając użytkownikom wygodę poprzez prosty i intuicyjny system zgłoszeń oraz ograniczenie liczby pośredników.
Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie: www.canon.pl/serwis-gwarancja-foto-wideo Osoby, które mają pytania na temat produktów lub usług Canon zachęcamy do kontaktu z działem pomocy technicznej - telefonicznego, mailowego (poprzez formularz na stronie) bądź za pośrednictwem chatu: https://www.canon.pl/support/consumer_products/contact_support/.
![]()
data dodania: 28-12-2024
godzina dodania: 13:01
odsłon: 929 powrót na stronę główną »
![]() Komentarze![]() sortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:![]() Sony BC-ZD1 i Sony DC-C1 - dwa nowe rozwiązania zasilające od Sony dla użytkowników aparatów i kamer - bezcenna dostępność
![]() Ptak w Locie to 5. etap Ligi Foto-Kuriera 2025 - nowy termin nadsyłania prac - 30 czerwca 2025 r. do godz. 23.59 Montaż powstał ze zdjęć następujących osób: Andrzeja Bocheńskiego, Kamila Górawskiego, Adama Kota, Piotra Mańczaka, Macieja Nowaka, Marioli Stańkowskiej i Ryszarda Warchoła. Oni już wgrali swoje zdjęcia. Zainspiruj się. Z okazji Bożego Ciała przedłużamy termin przyjmowania zgłoszeń do 30.06.2025 r. do godz. 23.59. Dołącz do zabawy w dowolnym momencie. ![]() Fujifilm X half - kompakt cyfrowy z analogową duszą - cena i dostępność 22 maja 2025 r. Fujifilm ogłosiło rynkowy debiut kompaktowego aparatu cyfrowego „X half” (FUJIFILM X-HF1). Jest to najnowszy przedstawiciel serii X, która korzysta z unikalnej, autorskiej technologii reprodukcji kolorystycznej FUJIFILM. ![]() TEST Fujifilm Instax WIDE Evo - Szerszy wymiar elegancji 21 stycznia 2025 r. Fujifilm Europe GmbH, dział Imaging Solutions, poinformował o wprowadzeniu na rynek hybrydowego aparatu natychmiastowego Fujifilm Instax WIDE Evo - najnowszego przedstawiciela cieszącej się popularnością linii aparatów natychmiastowych i drukarek do smartfonów Instax. W dzień później, w salach Muzeum Gazowni Warszawskiej, odbyła się (patrz Foto-Kurier 3/25) oficjalna, pierwsza w Polsce, prezentacja tego oryginalnego i eleganckiego aparatu. Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |