testowe TEST EPSON SC-P700 - mniejszy, precyzyjniejszy oraz ładniejszy i bardziej funkcjonalny od poprzednika, test FK 3/21![]() ![]() 1 kwietnia 2020 roku po blisko 6 latach Epson zaprezentował dwie zaawansowane i jednocześnie łatwe w użyciu drukarki fotograficzne: SureColor SC-P900 i SC-P700. Powstały one głównie z myślą o profesjonalnych fotografach, ale w pełni będą usatysfakcjonowani nią również entuzjaści fotografii. Jednak ze względu na pandemię drukarki te nie dotarły w ubiegłym roku do Europy Wschodniej. Dopiero na początku lutego 2021 roku do naszego laboratorium trafił drukujący w formacie A3+ Epson SC-P700. Przyglądamy się mu w odniesieniu do modelu P600, który debiutował we wrześniu 2014 roku.
![]()
Estetyka, ergonomia i pierwsze wrażenie oraz intuicyjność obsługi
![]()
Obudowę drukarki wykonano z estetycznego tworzywa sztucznego w kolorze matowanej czerni. Wyjątek stanowi czarna błyszcząca i transparentna górna pokrywa komory głowicy [1].
![]()
Na drukarce zamiast przycisków sterujących umieszczono, w górnej części obudowy, kolorowy, dotykowy, odchylany pod kątem ok. 45 stopni 4,3-calowy ekran LCD (przekątna 10,9 cm) dzięki czemu komunikacja z drukarką jest intuicyjna i prosta [A] [A1] [A2]. Ekran LCD umożliwia obsługę także w cienkich rękawiczkach fotograficznych.
![]()
![]()
![]()
Na ekranie wyświetlane są w sposób przejrzysty m.in. instrukcje zmiany nośnika oraz prowadzona jest „konwersacja z użytkownikiem”. I tu bardzo ważna zmiana w stosunku do P600. Epson P700 ma już polskie Menu. Komunikacja ze sterownikiem drukarki odbywa się również w języku polskim [B].
![]()
Dzięki brakowi przycisków, tak jak i w P600, górna powierzchnia drukarki jest gładka i w sytuacjach „spoczynkowych” może posłużyć jako półka do przechowywania papierów do wydruków itp. Za intuicyjność obsługi przyznajemy 6 punktów podobnie jak za estetykę wykonania i ergonomię. Drukarka może się podobać, a jej wygląd zewnętrzny bardzo dobrze się wkomponuje w nowoczesny wystrój wnętrz mieszkań, salonów fotograficznych [2] itp. Nowoczesne wzornictwo to ważna cecha tego modelu.
![]()
data dodania: 07-04-2021
godzina dodania: 09:46
odsłon: 19112
powrót na stronę główną »
![]() Komentarze![]() sortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:![]() Laowa 10 mm f/2,8 Zero-D FF - zerowa dystorsja z autofocusem do Sony FE i Nikona Z - dostępność i cena
![]() Test Canona RF 24-105 mm f/2,8 L IS USM Z - pierwszy obiektyw z pierścieniem płynnej regulacji przysłony
![]() TEST Sony A7R V - dążenie do doskonałości, czyli w znanym ciele nowy duch - artykuł z Foto-Kuriera 11/22
![]() Tamron 20-40 mm f/2,8 Di III VC VXD - szerokokątny, a prawie jak standard - test z Foto-Kuriera 10/23
![]() Test Epsona L8050 - wysokonakładowa drukarka fotograficzna i niska cena wydruku - test z Foto-Kuriera 10/23
![]() Canon EOS R8 - najlżejszy pełnoklatkowy aparat systemu EOS R, czyli więcej niż RP i prawie jak R6 Mark II
![]() Test Epsona SureLab SL-D500 - kompaktowa, lekka, cicha i wydajna drukarka - artykuł z Foto-Kuriera 5/2023
![]() Szczęśliwa siódemka w EISA MAESTRO 2025 "Życie ulicy". Zagłosuj na zwycięzcę polskiej edycji. 15 maja zakończyło się przyjmowanie prac na pierwszy, krajowy etap konkursu EISA MAESTRO 2025 pt. "Życie ulicy". Wśród licznie nadesłanych serii zdjęć było bardzo dużo ciekawych serii ukazujących niezwykłe oblicza ulic na cąłym świecie. Wstępnie wybraliśmy szczęśliwą siodemke. Prezentujemy, w kolejności alfabetycznej według nazwisk autorów, naszym zdaniem, najciekawsze serie. Wśród nich jest zwycięzca krajowej edycji EISA MAESTRO 2025, który weźmie udział w międzynarodowym finale. Najlepsze 3 serie z zaprezentowanych będą opublikowane w jednym z najbliższych wydań Foto-Kuriera (patrz regulamin). Które zdjęcia są Waszym zdaniem najlepsze? Prosimy o komentarze i oddawanie głosów na najlepsze prace. Państwa głos będzie brany pod uwagę przy wyborze. Głosowanie jest anonimowe. Każdy z Państwa może oddać jeden głos z jednego urządzenia. Ostatni głos będzie można oddać 10 czerwca 2025 r. o godzinie 23.59. ![]() Grand Press Photo 2025 i tytuł zdjęcia roku dla pracy Katarzyny Ewy Żak Katarzyna Ewa Żak jest autorką Zdjęcia Roku w XXI edycji konkursu Grand Press Photo, organizowanego przez Fundację Grand Press. Gala wręczenia nagród laureatom odbyła się 29 maja 2025 r. w godzinach wieczornych w Studiu Koncertowym Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego w Warszawie. Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |