Temat postu: Reklamacja Data dodania: 08-01-2018 12:55:09 Data edycji: 08-01-2018 13:12:04
Wysłałem dwa SmS , żeby wgrać zdjęcie di Ligi FK...i otrzymuję powiadomienia, że błędna komenda...i nie wiem czy zostały mi potrącone 2x 6,15 zł za wysłane sms y ??? Nadmieniam, że sprawdzałem poporawność ;: KOD.FK1
<br>Paweł Biernat.
Temat postu: Re: Reklamacja Data dodania: 08-01-2018 14:36:15
Witamy
Panie Pawle transfer odbywa się za pomocą firmy zewnętrznej. My nie znamy szczegółów do momentu, w którym nie otrzymamy płatności. Gdyby coś było nie tak to prosimy o informację.
Temat postu: Re: Reklamacja Data dodania: 30-01-2018 10:35:18
Dzien dobry!
Wlasnie dzisiaj otrzymałem rachunek za telefon kom. Niestety...tak jak przypuszczałem (w zeszłym roku miałem podobny przypadek), otrzymałem tylko 3 kody od tkzw firmy zewnętrznej , a policzono mi za pięć ...to znaczy, ze za nieudane proby ta firma także potraca 6,15 zl...co moim zdaniem jest oszustwem, bo wysyla sms , ze tresc wyslanego SMS -a jest błedna a potraca tak jak za wyslany kod...Czyli jest wiadomo , ze usluga nie została wykonana...
Wiem, ze moglem się pomylić przy wysylaniu wiadomości , bo telefon automatycznie robi mi spacje po kropce...a to już jest blad,,,ale skoro nie otrzymuje kodu to za co mam płacić??? co najwyżej za zwykłego smsa...Czy Redakcja może coś na to poradzić...a może dobrze byłoby zmienić firme zewnetrzna na bardziej uczciwą...
Temat postu: Re: Reklamacja Data dodania: 30-01-2018 17:57:48
Witam.
Historia zdarzeń:
8 stycznia wysłałem SMS o treści KOD. FK1, otrzymałem odpowiedź o treści : Przepraszamy, ale podano bledna komendę. Sprawdź jeszcze raz i wyślij ponownie SMSa
8 stycznia wysłałem drugiego SMS o treści KOD. FK1, otrzymałem odpowiedź o treści : Przepraszamy, ale podano bledna komendę. Sprawdź jeszcze raz i wyślij ponownie SMSa
Zorientowałem się, że przy wpisywaniu telefon automatycznie mi robił spację po kropce...Więc wysłałem następne dwa poprawne komendy również 8 stycznia o treści KOD.FK1 i jeszcze jeden 10 stycznia...na ostatnie trzy otrzymałem kody...
Niemniej jednak dzisiaj otrzymałem fakturę za telefon od operatora i na fakturze figuruje 5 usług po 5 zł netto czyli 6,15 brutto, z czego wynika, ze ten "pośrednik" skasował mnie za 5 kodów...Z treści sms-a wynika, ze ta firma ma swiadomość , ze wyslalem bledną komendę i nie wykonala usługi , a jednak 6,15 naliczyła...To chyba nie jest zgodne z prawem...Za brak "towaru" się nie płaci...
Nie chcę robić kłopotu, wiec proszę się nie fatygować , bo to nie majątek...chodzi tylko o zasady...Chcialem tylko ostrzec wszystkich korzystających z tej usługi, żeby uważać na pomyłki,,,bo firma ta wykorzystuje ludzką naiwność...
Ja już będę wyczulony na wpisywanie tej komendy bez spacji...: KOD.FK1, tym bardziej , ze w ubiegłych latach też mi się zdarzyło wpisać błednie, ale wtedy nie sprawdziłem, bo byłem pewien , ze za błędne nie są naliczane opłaty...
Moją sprawą proszę się specjalnie nie przejmować...mała strata, ale na przyszłośc warto by było z ta firmą ten szczegół wyjaśnić...bo to jest zwykłe naciąganie...
Dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam...
Temat postu: Re: Reklamacja Data dodania: 31-01-2018 17:01:04
Witamy
Przepraszamy za tę niezręczną sytuację. Poprosimy o jeszcze o przesłanie numeru, z którego Pan wysyłał SMS-y na adres webmaster@foto-kurier.pl i na CC do k.patrycy@foto-kurier.pl . Będziemy starać się rozwiązać ten problem, który co do zasady jest problemem dość istotnym.
Proszę jednak uzbroić się w cierpliwość i póki co uważnie wpisywać kody
Temat postu: Re: Reklamacja Data dodania: 06-02-2018 12:42:26
Losy błędnie wysłanych kodów Pana Pawła Biernata wyjaśnił Paweł Markowski. Prosimy o uważne wprowadzanie kodów. Niemniej problem Pana Pawła zostanie rozwiązany indywidualnie.
Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024