testowe Panasonic Lumix GH5 - sprawdzamy przyczyny sukcesu rynkowego - pełny test z Foto-Kuriera 8-9/17ciąg dalszy...
Ta funkcja została opracowana dzięki połączeniu precyzyjnego systemu DFD (Depth From Defocus), technologii autofocusu i technologii 6K PHOTO /4K PHOTO. Funkcja Post Focus jest obecnie dostępna za pomocą pokrętła trybu umieszczonego z lewej strony korpusu, które umożliwia jej szybsze uaktywnianie [9]. Działa to naprawdę skutecznie.
Ponadto aparat LUMIX GH5 ma funkcję Light Composition. To nowa opcja w trybie zdjęć w rozdzielczości 6K. Aparat syntetyzuje obrazy, wybierając i zapisując jaśniejsze piksele. Umożliwia to wykonanie bardziej „dramatycznych” zdjęć w sytuacjach takich jak pokaz ogni sztucznych czy sceny nocne. Wszystkie z wyżej wymienionych operacji są łatwo wykonywane wewnątrz aparatu.
Filtry
Wizjer
Panasonic GH5 + LEICA DG 12-60 mm f/2,8–4. Par. eksp.: 1/6 s; ISO 1600; f/3; f=12 mm. fot. K. Patrycy
Pomiary
Z polskiego tłumaczenia menu wynika, że w GH5 jest redukcja szumów, jednak po przełączeniu języka na angielski okazuje się, że jest to redukcja przy długich czasach naświetlania, a nie dla wysokich czułości. Możliwe, że po aktualizacji oprogramowania aparatu będą możliwości włączania i wyłączania odszumiania oraz ustawiania go z różną „mocą”, wtedy będziemy mieli pewność, że brak możliwości włączenia odszumiania nie oznacza, że nie jest ono automatycznie włączone.
Panasonic GH5 pod kątem szumów wyszedł bardzo dobrze, wręcz rewelacyjnie. Do ISO 3200, a nawet ISO 6400 zarówno szum jak i szczegółowość obrazu są na bardzo dobrym poziomie (szum mały, szczegółowość duża). Przy ISO 12 800 i 25 600 szczegółowość obrazu trochę spada, ale obraz jest nadal akceptowalny.
data dodania: 03-08-2021
godzina dodania: 09:08
odsłon: 13391
powrót na stronę główną »
Komentarzesortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:Test Canona RF 24-105 mm f/2,8 L IS USM Z - pierwszy obiektyw z pierścieniem płynnej regulacji przysłony
TEST Sony A7R V - dążenie do doskonałości, czyli w znanym ciele nowy duch - artykuł z Foto-Kuriera 11/22
Tamron 20-40 mm f/2,8 Di III VC VXD - szerokokątny, a prawie jak standard - test z Foto-Kuriera 10/23
Test Epsona L8050 - wysokonakładowa drukarka fotograficzna i niska cena wydruku - test z Foto-Kuriera 10/23
Canon EOS R8 - najlżejszy pełnoklatkowy aparat systemu EOS R, czyli więcej niż RP i prawie jak R6 Mark II
Test Epsona SureLab SL-D500 - kompaktowa, lekka, cicha i wydajna drukarka - artykuł z Foto-Kuriera 5/2023
Samyang AF 24 mm f/2,8 FE - budżetowy, kompaktowy, jasny, szeroki kąt z mocowaniem Sony - test z Foto-Kuriera 3/23
Panasonic LUMIX S5 II X, wzmocniony i pełnoklatkowy, jeszcze lepiej filmujący brat S5 II, Foto-Kurier na weekend
Nikkor Z 35 mm f/1,2 i Nikon Coolpix 1100 - niespodziewany debiut, dwie potęgi w różnych kategoriach - znamy cenę 5 lutego 2025 r. Nikon zaprezentował dwa skrajnie różne produkty. Jednym z nich jest superjasny, pełnoklatkowy Nikkor Z 35 mm f/1,2 S, a drugim kompaktowy superzoom Nikon Coolpix 1100. Czyli od dzisiaj można szerzej rozmywać świat i podróżować po Księżycu bez lotu w kosmos. Hanna Kantor zdobywa nagrodę Poland National Award w konkursie Sony World Photography Awards 2025 4 lutego 2025 r. firma Sony Europe poinformowała, że nagrodę Poland National Award w konkursie Sony World Photography Awards 2025 otrzymała Hanna Kantor. Publikujemy pierwsze wrażenia wyróżnionej i listę zwycięzców z pozostałych krajów. Tamron 90 mm f/2,8 Di III Macro VXD - również w wersji do Nikona Z 26 września 2024 r. Tamron zaprezentował nowego Tamrona 90 mm f/2,8 Di III Macro VXD. To wszechstronny obiektyw przeznaczony zarówno do pełnoklatkowych bezlusterkowców z mocowaniem Sony E, jak i Nikon Z. Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |