testowe Canon EOS R6 Mark II Już bezlusterkowiec czy jeszcze lustro, o to jest pytanie![]() ciąg dalszy...
![]()
Dynamika
![]() Podejrzyj powyższy plik w większej rozdzielczości >>>
Szumy
![]() Dla fotografujących, którym zależy na dokładnym odwzorowaniu szczegółów polecamy wartości ekwiwalentów czułości do ISO 3200. Powyżej tej wartości następuje stopniowa degradacja szczegółów choć trzeba przyznać, że jest ona powolna. Dla niektórych sytuacji zdjęciowych może być akceptowalne nawet ISO 12800.
Za szumy przyznajemy 5,7 punktu. Za odwzorowanie barwne przyznajemy 5,5 punktu.
![]()
Możliwości edycyjne
![]()
W R6 mark II pojawiły się tzw. filtry, które tak jak w modelach konkurencyjnych np. Nikona umożliwiają kreowane obrazów już po ich zarejestrowaniu z poziomu aparatu. Filtrów jest 7: Ziarnisty czarno-biały, Miękka ostrość, Efekt rybiego oka (2), Efekt pogrubienia statystycznego, Efekt akwareli, Efekt aparatu zabawki i Efekt miniatury. Dzięki technologii Dual Pixel RAW w Canonie EOS R6 M II możliwa jest korekta ostrości i kontrastu w tle oraz zmiana parametrów oświetlenia (np. portretów) nawet po wykonaniu zdjęcia – co dodatkowo zwiększa możliwości twórcze, o ile wcześniej zdjęcia zostaną zarejestrowane w tym trybie. Można też przekonwertować plik HEIF na JPEG, a także zmienić rozmiar zdjęcia oraz wykadrować je i wybrać opcje kolekcjonowania zdjęć do fotoksiążki. Canon EOS R6 Mark II za możliwości edycyjne otrzymuje 5,8 punktu.
Wizjer R6 M II ma nieco mniejszą rozdzielczość niż zamontowany w Canonie EOS R5 (5,76 mln) i dlatego za wizjer elektroniczny przyznajemy Canonowi R6 Mark II 5,65 punktu.
![]()
Odchylany ekran umożliwia fotografowanie z nietypowej perspektywy
Za ekran przyznajemy 5,5 punktu.
data dodania: 22-06-2023
godzina dodania: 10:01
odsłon: 11142
powrót na stronę główną »
![]() Komentarze![]() sortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:![]() Laowa 10 mm f/2,8 Zero-D FF - zerowa dystorsja z autofocusem do Sony FE i Nikona Z - dostępność i cena
![]() Test Canona RF 24-105 mm f/2,8 L IS USM Z - pierwszy obiektyw z pierścieniem płynnej regulacji przysłony
![]() TEST Sony A7R V - dążenie do doskonałości, czyli w znanym ciele nowy duch - artykuł z Foto-Kuriera 11/22
![]() Tamron 20-40 mm f/2,8 Di III VC VXD - szerokokątny, a prawie jak standard - test z Foto-Kuriera 10/23
![]() Test Epsona L8050 - wysokonakładowa drukarka fotograficzna i niska cena wydruku - test z Foto-Kuriera 10/23
![]() Canon EOS R8 - najlżejszy pełnoklatkowy aparat systemu EOS R, czyli więcej niż RP i prawie jak R6 Mark II
![]() Test Epsona SureLab SL-D500 - kompaktowa, lekka, cicha i wydajna drukarka - artykuł z Foto-Kuriera 5/2023
![]() Samyang AF 24 mm f/2,8 FE - budżetowy, kompaktowy, jasny, szeroki kąt z mocowaniem Sony - test z Foto-Kuriera 3/23
![]() Panasonic LUMIX S5 II X, wzmocniony i pełnoklatkowy, jeszcze lepiej filmujący brat S5 II, Foto-Kurier na weekend
![]() Test Nikkora Z 35 mm f/1,2 S - do subtelnych nieostrości 5 lutego 2025 r. Nikon zaprezentował między innymi super jasny, pełnoklatkowy obiektyw Nikkor Z 35 mm f/1,2 S. Od tego dnia można szerzej rozmywać świat bawiąc się w wysublimowane nieostrości. W marcu, ten dość dużych wymiarów obiektyw, zagościł w naszej redakcji, dzięki czemu powstał jego test w zestawieniu z Nikonem Z7II... Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |