testowe Sony A7 III - test z Foto-Kuriera 5/18 - artykuł na weekend![]() ciąg dalszy...
Korpus aparatu zmatowiono lakierem proszkowym,
a wspomniany uchwyt, tak jak w A7II został pokryty gumowaną okładziną
imitującą skórę. Ogólne wrażenie, tak jak i w A7 II jest pozytywne, ale
zmatowienie lakieru nie do końca przemawia do naszego poczucia estetyki, za którą przyznajemy 5,8 punktu.
Wprowadzenie opisanych powyżej zmian w budowie korpusu miało też bez
wątpienia wpływ na lepsze zindywidualizowanie obsługi aparatu, czyli
kolejną, delikatną poprawę jego ergonomii w stosunku do poprzednika – 5,85 punktu.
Sony A7 III wraz z obiektywem 12-24 mm f/4 to idealny zestaw do wykonywania zdjęć podchwyconych. Na zdjęciu żołnierz rzymski zarabiający na pozowaniu dla odwiedzających. Rzym. Sony A7 III + FE 12-24 mm f/4 G. Par. eksp.: 1/80 s; ISO 800; f/5,6; f=12 mm; fot. K. Patrycy
Możliwości fotograficzne
Technologia stabilizacji o wysokiej precyzji wykorzystuje układ stabilizacji, czujniki żyroskopowe i algorytmy, aby uzyskać zalety 5-stopniowego czasu otwarcia migawki w systemie, który koryguje pięć rodzajów drgań aparatu z szeroką gamą obiektywów i daje doskonałą wydajność - źródło: sony.pl
Korpus Sony A7 III został wyposażony w zmodernizowany system przetwarzania obrazu, który umożliwia wykonywanie do 10 zdjęć na sekundę (Sony A7 II do 5 kl./s) – z pełną automatyką ostrości i ekspozycji. W jednej serii można utrwalić do 177 obrazów JPEG o standardowej jakości, 89 obrazów RAW z kompresją lub 40 obrazów RAW bez kompresji, zarówno przy korzystaniu z migawki mechanicznej, jak i z trybu całkowicie bezgłośnego fotografowania. Dostępny jest również tryb zdjęć seryjnych z podglądem na żywo minimalnie opóźnionego obrazu w wizjerze lub na ekranie LCD. Maksymalna częstotliwość wynosi wówczas 8 kl./s.
data dodania: 10-08-2018
godzina dodania: 13:40
odsłon: 11721
powrót na stronę główną »
![]() Komentarze![]() sortuj według daty: rosnąco | malejąco Zainspirowani uwagą Pana Leszka podmieniliśmy infografikę. Dziękujemy za czujność, pozdrawiamy
Redakcja
Po części słuszna uwaga, ale tutaj chodzi o pokazanie zasady działania systemu stabilizacji osiowej i na modelu A6XXX było to dość przejrzyście pokazane. Dziękujemy za uwagę i jeśli znajdziemy równie dobrą infografikę z Sony A7 III to podmienimy :) Życzymy udanych zdjęć ze stabilizacją lub bez niej.
Artykuł dotyczy Sony A7.III , natomiast obrazek ilustrujących działanie stabilizacji matrycy pokazuje Sony 6500. A co tam, pewnie nikt się nie zorientuje.
Zobacz także:![]() Laowa 10 mm f/2,8 Zero-D FF - zerowa dystorsja z autofocusem do Sony FE i Nikona Z - dostępność i cena
![]() Test Canona RF 24-105 mm f/2,8 L IS USM Z - pierwszy obiektyw z pierścieniem płynnej regulacji przysłony
![]() TEST Sony A7R V - dążenie do doskonałości, czyli w znanym ciele nowy duch - artykuł z Foto-Kuriera 11/22
![]() Tamron 20-40 mm f/2,8 Di III VC VXD - szerokokątny, a prawie jak standard - test z Foto-Kuriera 10/23
![]() Test Epsona L8050 - wysokonakładowa drukarka fotograficzna i niska cena wydruku - test z Foto-Kuriera 10/23
![]() Canon EOS R8 - najlżejszy pełnoklatkowy aparat systemu EOS R, czyli więcej niż RP i prawie jak R6 Mark II
![]() Test Epsona SureLab SL-D500 - kompaktowa, lekka, cicha i wydajna drukarka - artykuł z Foto-Kuriera 5/2023
![]() Samyang AF 24 mm f/2,8 FE - budżetowy, kompaktowy, jasny, szeroki kąt z mocowaniem Sony - test z Foto-Kuriera 3/23
![]() TEST Tamrona 90 mm f/2,8 Di III Macro VXD - kultowe zbliżenie 26 września 2024 r. zadebiutował nowy Tamron 90 mm f/2,8 Di III Macro VXD. To wszechstronny obiektyw makro przeznaczony zarówno do pełnoklatkowych bezlusterkowców z mocowaniem Sony E, jak i Nikon Z. Obiektyw ma charakteryzować się wysoką jakością obrazu i ma skalę odwzorowania 1:1, a zatem powinien idealnie sprawdzić się w fotografii zbliżeniowej i portretowej. Pod koniec listopada zawitał do naszej redakcji, dzięki czemu mogliśmy przyjrzeć mu się nieco bliżej. Do testu wykorzystaliśmy aparaty Sony A7 III oraz Sony A7C R. ![]() Wygraj 2500 euro - EISA MAESTRO 2025 - "Życie ulicy" - tylko do 15 maja Konkurs EISA MAESTRO 2025 - "Życie ulicy" (Street Life). Konkurs ma dwie kategorie: zdjęcia seryjne i po raz pierwszy zdjęcia pojedyncze. Główna nagroda wynosi 2000 euro + 500 euro w głosowaniu na Facebooku (dla serii) oraz 1000 euro + 500 euro w głosowaniu na Facebooku (dla zdjęć pojedynczych). Zdjęcia pojedyncze przyjmowane są poprzez zakładkę EISA MAESTRO'25 w galeriach konkursowych z 2025 roku. Dołącz do zabawy i wygraj nawet 2500 euro. Tylko do 15 maja. ![]() Poznaj tematy Ligi Foto-Kuriera 2025 - pula nagród to prawie 20 tys. złotych Dołącz do konkursu na dowolnym jego etapie. LIGA Foto-Kuriera 2025 ma 9 -etapów. Zdjęcia jpg (RGB) mieszczące się w kwadracie 1200 x 1200 (mniejsze niż 2 MB) pikseli można wgrywać do serwisu zgdonie z terminarzem podanym dalej. Zapoznaj się z regulaminem konkursu i pulą nagród comiesięcznych i finałowych. Wartość nagród wynosi ok. 20 tys. zł. Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |