testowe Sony A9 - nowy standard w fotografii sportowej i nie tylko - TEST z Foto-Kuriera 7/2017 [zdjęcia do pobrania]ciąg dalszy...
Obraz w nowym wizjerze ma dwukrotnie większą luminancję niż w wizjerze
XGA OLED Tru-Finder aparatu A7R II, a uzyskiwany poziom jasności jest
niemal taki sam jak rzeczywistej sceny. Zapewnia to fotografującemu
możliwie najbardziej komfortową pracę.
Wybierając tryb zdjęć seryjnych (do 22 kl./s) w wizjerze widzimy jedynie ramkę, która pojawia się i znika informując nas o tym, że obraz jest rejestrowany. Testowaliśmy aparat w trakcie meczu towarzyskiego Polska (byli piłkarze reprezentacji polski) – Hiszpania (byli piłkarze ligi hiszpańskiej). W trakcie przerwy meczu kilku fotoreporterów przeglądało zarejestrowane zdjęcia na laptopach, po to żeby jak najszybciej wybrać te najciekawsze i przesłać je do agencji fotograficznej. W tym czasie my, nie mając ze sobą laptopa, przeglądaliśmy zdjęcia na ekranie wizjera elektronicznego i tak nas obraz widziany na nim urzekł, że zapomnieliśmy, że zaczęła się druga połowa meczu :)
Model katedry w Antwerpii sfotografowany w jej wnętrzu. Na powiększeniu widać duże ilości szczegółów. Sony A9 + FE 24–70 mm f/2,8 GM. Par. eksp.: 1/160 s; ISO 3200; f/2,8; f=70 mm
Tekst i zdjęcia testowe: Krzysztof Patrycy Pomiary: Piotr Borys
Więcej w Foto-Kurierze 7/2017
Osoby, które mają wykupioną prenumeratę z dostępem do e-wydań mają dostęp również do wszystkich płatnych artykułów na www.foto-kurier.pl Wniesienie opłaty umożliwia Ci pełny dostęp do danego artykułu przez 2 dni. Zabrania się kopiowania i rozpowszechniania tekstów i materiałów ilustracyjnych. Zamawiany artykuł zawiera: Liczba zdjęć: 60 ; Liczba tabel i ilustracji: 9 ; Liczba znaków: 26242 Wybierz formę płatności
data dodania: 30-08-2017
godzina dodania: 10:16
odsłon: 4592
powrót na stronę główną »
Komentarzesortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:Test Canona RF 24-105 mm f/2,8 L IS USM Z - pierwszy obiektyw z pierścieniem płynnej regulacji przysłony
TEST Sony A7R V - dążenie do doskonałości, czyli w znanym ciele nowy duch - artykuł z Foto-Kuriera 11/22
Tamron 20-40 mm f/2,8 Di III VC VXD - szerokokątny, a prawie jak standard - test z Foto-Kuriera 10/23
Test Epsona L8050 - wysokonakładowa drukarka fotograficzna i niska cena wydruku - test z Foto-Kuriera 10/23
Canon EOS R8 - najlżejszy pełnoklatkowy aparat systemu EOS R, czyli więcej niż RP i prawie jak R6 Mark II
Test Epsona SureLab SL-D500 - kompaktowa, lekka, cicha i wydajna drukarka - artykuł z Foto-Kuriera 5/2023
Samyang AF 24 mm f/2,8 FE - budżetowy, kompaktowy, jasny, szeroki kąt z mocowaniem Sony - test z Foto-Kuriera 3/23
Panasonic LUMIX S5 II X, wzmocniony i pełnoklatkowy, jeszcze lepiej filmujący brat S5 II, Foto-Kurier na weekend
Nikkor Z 35 mm f/1,2 i Nikon Coolpix 1100 - niespodziewany debiut, dwie potęgi w różnych kategoriach - znamy cenę 5 lutego 2025 r. Nikon zaprezentował dwa skrajnie różne produkty. Jednym z nich jest superjasny, pelnoklatkowy Nikkor Z 35 mm f/1,2 S, a drugim kompaktowy superzoom Nikon Coolpix 1100. Czyli od dzisiaj można szerzej rozmywać świat i podróżować po Księżycu bez lotu w kosmos. Hanna Kantor zdobywa nagrodę Poland National Award w konkursie Sony World Photography Awards 2025 4 lutego 2025 r. firma Sony Europe poinformowała, że nagrodę Poland National Award w konkursie Sony World Photography Awards 2025 otrzymała Hanna Kantor. Publikujemy pierwsze wrażenia wyróżnionej i listę zwycięzców z pozostałych krajów. Tamron 90 mm f/2,8 Di III Macro VXD - również w wersji do Nikona Z 26 września 2024 r. Tamron zaprezentował nowego Tamrona 90 mm f/2,8 Di III Macro VXD. To wszechstronny obiektyw przeznaczony zarówno do pełnoklatkowych bezlusterkowców z mocowaniem Sony E, jak i Nikon Z. Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |