testowe Selfie stick i projekt 48HW 48 miastach naszego globu przez 48 godzin odbywać będzie się wyjątkowa „bitwa na zdjęcia”. 13 i 14 czerwca w Polsce do pojedynku staną mieszkańcy dwóch aglomeracji – Warszawy i Gdańska.Smartfon Sony Xperia M4 Aqua wszedł na polski rynek na początku czerwca 2015 roku. Przy tej okazji polski oddział Sony Mobile przygotował ciekawą akcję promocyjną.
Po pierwsze z uwagi na jakość i cenę oferowanego smartfonu, po drugie z uwagi na gadżet, jaki będzie towarzyszył tej promocji – to selfie stick do robienia zdjęć samemu sobie i przyjaciołom, produkt, który zdobywa ogromną popularność w świecie. Urządzenie wyposażone jest w pilota i sterowane przy pomocy technologii Bluetooth. Gratka dla fanów, jedynie w Polsce Sony będzie załączał takie urządzenia do kupowanych smartfonów M4 Aqua. Z promocją smartfonów związany jest też Projekt 48H. Jest to wyzwanie, które Sony rzuca fanom na całym świecie. W 48 miastach naszego globu przez 48 godzin odbywać będzie się wyjątkowa „bitwa na zdjęcia”. 13 i 14 czerwca w Polsce do pojedynku staną też mieszkańcy dwóch aglomeracji – Warszawy i Gdańska. Polem starcia jest serwis społecznościowy Instagram. Igersi, czyli najbardziej aktywni użytkownicy Instagramu, przez 48 godzin będą pokazywali najbardziej atrakcyjne, najmniej odkryte i najweselsze miejsca w swojej okolicy. Umieszczą je na swoich profilach i oznaczą hashtagami #ICan i #Xperia. Ze skompletowanych w ten sposób najlepszych zdjęć powstanie film poklatkowy, dokumentujący życie mieszkańców 48 światowych aglomeracji. Autorzy wybitnych fotografii otrzymają wartościowe nagrody.
W Polsce projekt Sony zyskuje dodatkowy smaczek. Grupy fotografów z Instagramu, mieszkańców Gdańska i Warszawy, rzucą sobie bardzo konkretne, trudne wyzwania tematyczne: zwycięzcą pojedynku na zdjęcia zostanie ta społeczność, która pod swoimi fotografiami zgromadzi najwięcej polubień. Nagrodą dla mieszkańców zwycięskiego miasta jest możliwość zakupienia produktów Sony w wyjątkowo atrakcyjnych cenach.
Obie rywalizujące ze sobą grupy będą miały własnych liderów. To ambasadorzy marki Sony Mobile – organizatora akcji – fotograf Robert Wolański, grafik Andrzej Pągowski, blogerka Agnieszka Maciąg, narciarz Andrzej Bargiel, żeglarz Przemysław Tarnacki i prezenter TV Olivier Janiak. Wśród uczestników znaleźli się również najbardziej aktywni instagramerzy: Krzysztof Adamek, Łukasz Walas, Mateusz Jaszak, Łukasz Gurbiel czy Ryszard Kaźmierczak, nagradzani w europejskich i światowych konkursach fotograficznych, zajmujący się fotografią zawodowo lub półprofesjonalnie. data dodania: 14-06-2015
godzina dodania: 13:45
odsłon: 1323 powrót na stronę główną »
Komentarzesortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:Z lotu ptaka
Nikkor Z 35 mm f/1,2 i Nikon Coolpix 1100 - niespodziewany debiut, dwie potęgi w różnych kategoriach - znamy cenę 5 lutego 2025 r. Nikon zaprezentował dwa skrajnie różne produkty. Jednym z nich jest superjasny, pełnoklatkowy Nikkor Z 35 mm f/1,2 S, a drugim kompaktowy superzoom Nikon Coolpix 1100. Czyli od dzisiaj można szerzej rozmywać świat i podróżować po Księżycu bez lotu w kosmos. Hanna Kantor zdobywa nagrodę Poland National Award w konkursie Sony World Photography Awards 2025 4 lutego 2025 r. firma Sony Europe poinformowała, że nagrodę Poland National Award w konkursie Sony World Photography Awards 2025 otrzymała Hanna Kantor. Publikujemy pierwsze wrażenia wyróżnionej i listę zwycięzców z pozostałych krajów. Tamron 90 mm f/2,8 Di III Macro VXD - również w wersji do Nikona Z 26 września 2024 r. Tamron zaprezentował nowego Tamrona 90 mm f/2,8 Di III Macro VXD. To wszechstronny obiektyw przeznaczony zarówno do pełnoklatkowych bezlusterkowców z mocowaniem Sony E, jak i Nikon Z. Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |