testowe Adobe sfinalizował zakup portalu ze zdjęciami FotoliaFirma Adobe zakończyła proces zakupu będącego w prywatnych rękach serwisu Fotolia, wiodącej platformy sprzedaży treści stockowych.
Adobe ogłosiło zamiar nabycia serwisu Fotolia w grudniu 2014 roku, a przejęcie umacnia wiodącą rolę Creative Cloud jako aktywnego i pełnego życia rynku dla kreatywnych, gdzie można kupować oraz sprzedawać zasoby i usługi, jak również zaprezentować swój talent odbiorcom z całego świata. Teraz rozpoczną się prace nad integracją zasobów Fotolia z Adobe Creative Cloud. To zapewni obecnym i przyszłym członkom Creative Cloud możliwość dostępu i zakupu z bazy ponad 35 milionów zdjęć i klipów wideo, znacznie upraszczając i przyspieszając proces projektowania. Adobe planuje także kontynuować działalność serwisu Fotolia jako samodzielnej usługi, dostępnej dla każdego.
Bank zdjęć Fotolia, założony w 2004 roku, posiadający biura w Nowym Jorku, Paryżu i Berlinie, obecnie działa w 23 krajach i posiada strony internetowe w 14 językach. - Obecnie intensywnie pracujemy nad tym, aby radykalnie uprościć zakup i sprzedaż treści stockowych - powiedział David Wadhwani, senior vice president działu Digital Media w Adobe. - Fotolia pomaga Creative Cloud stać się rynkiem dla kreatywnych, gdzie można kupować i sprzedawać zasoby wysokiej jakości, wyszukiwać utalentowane osoby i promować ich pracę przed wpływową globalną społecznością - dodał Wadhwani. Adobe Creative Cloud, z ponad 3,4 mln użytkowników, jest wiodącym światowym narzędziem desktopowym, z szeregiem komplementarnych aplikacji mobilnych, treściami szkoleniowymi, zasobami twórczymi i usługami oraz dostępem do dynamicznej społeczności. Creative Cloud zmienia proces czerpania inspiracji przez kreatywnych i dostarczania ich najlepszych prac, a dzięki aktualizacjom produktów i nowym możliwościom wartość Creative Cloud cały czas rośnie. [Informacja prasowa] data dodania: 29-01-2015
godzina dodania: 10:25
odsłon: 1344 powrót na stronę główną »
Komentarzesortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:Z lotu ptaka
Nikkor Z 35 mm f/1,2 i Nikon Coolpix 1100 - niespodziewany debiut, dwie potęgi w różnych kategoriach - znamy cenę 5 lutego 2025 r. Nikon zaprezentował dwa skrajnie różne produkty. Jednym z nich jest superjasny, pełnoklatkowy Nikkor Z 35 mm f/1,2 S, a drugim kompaktowy superzoom Nikon Coolpix 1100. Czyli od dzisiaj można szerzej rozmywać świat i podróżować po Księżycu bez lotu w kosmos. Hanna Kantor zdobywa nagrodę Poland National Award w konkursie Sony World Photography Awards 2025 4 lutego 2025 r. firma Sony Europe poinformowała, że nagrodę Poland National Award w konkursie Sony World Photography Awards 2025 otrzymała Hanna Kantor. Publikujemy pierwsze wrażenia wyróżnionej i listę zwycięzców z pozostałych krajów. Tamron 90 mm f/2,8 Di III Macro VXD - również w wersji do Nikona Z 26 września 2024 r. Tamron zaprezentował nowego Tamrona 90 mm f/2,8 Di III Macro VXD. To wszechstronny obiektyw przeznaczony zarówno do pełnoklatkowych bezlusterkowców z mocowaniem Sony E, jak i Nikon Z. Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |