testowe Najchętniej kupowane zdjęcia 2012 rokuZdjęcia biznesowe, fotografie jedzenia oraz picia, krajobrazy, ludzie, a także tła i tekstury to najchętniej kupowane przez Polaków kategorie plików stockowych w 2012 roku. Takie wnioski płyną z danych Fotolii – wiodącego w Europie banku zdjęć, obrazów, grafik wektorowych oraz plików filmowych.Fotolia, posiadająca w swojej bibliotece miliony plików, to jeden z najchętniej odwiedzanych microstocków w Polsce. Szeroki wybór plików, innowacyjne narzędzia wyszukiwania oraz przystępne ceny sprawiają, że serwis Fotolia od lat cieszy się dużym zainteresowaniem wśród wszystkich, którzy na co dzień korzystają z obrazów. – Jak wynika z naszych danych podsumowujących rok, biznes, żywność, krajobrazy, ludzie oraz bitmapy to najczęściej wybierane przez Polaków w 2012 roku kategorie plików. Co ciekawe, dużą popularnością cieszyły się również zdjęcia z kategorii: emocje i uczucia, odpoczynek, technologia oraz flora i fauna – powiedziała Beata Jaroszewska, dyrektor operacyjny Fotolia na Polskę.
©Sergey Nivens/Fotolia.com
Nr 1: Biznes ©Marco Mayer/Fotolia.com Nr 2: Jedzenie i picie Ostatnie lata to istny boom jeśli chodzi o modę na gotowanie, prowadzenie blogów kulinarnych czy stron internetowych poświęconych konkretnym kuchniom świata. Polacy coraz chętniej robią zdjęcia swoich kulinarnych dokonań, chwaląc się nimi później w mediach społecznościowych. Analogicznie moda ta przekłada się na zainteresowanie apetycznymi zdjęciami jedzenia oraz picia ze stocku. Te następnie są wykorzystywane właśnie na tematycznych blogach czy prywatnych stronach internetowych użytkowników. ©great photo/Fotolia.com Nr 3: Krajobrazy Duża popularność tej kategorii, to przede wszystkim zasługa powracającej mody na fototapety w domach. Do łask wróciły panoramiczne widoki w salonach natura na szklanych fototapetach w jadalni, kuchni czy nawet w łazience. Zielone łąki i lasy, rodem z polskiej wsi, zdjęcia morza czy charakterystyczne fragmenty dużych miast to najchętniej wybierane przez Polaków motywy tematyczne. ©gekaskr/Fotolia.com Nr 4: Ludzie To jedna z najpopularniejszych kategorii ze względu na uniwersalność obrazów, które są w niej zgromadzone. To zdjęcia, które przedstawiają osoby o różnej płci, pochodzeniu oraz stylu zaaranżowane w najbardziej charakterystycznych pozach czy sytuacjach. Tego typu obrazy są wykorzystywane zarówno w komunikacji firm, mediach społecznościowych czy ilustracjach w prasie oraz serwisach internetowych. ©Vitaly Krivosheev/Fotolia.com Nr 5: Tła i tekstury Jedną z największych grup odbiorców i klientów banku zdjęć Fotolia stanowią graficy, artyści cyfrowi oraz projektanci, czyli wszyscy ci, którzy na co dzień pracują na obrazach cyfrowych. Szeroki wybór teł, ram, tekstur czy grafik wektorowych sprawia, że baza Fotolii jest najchętniej odwiedzanym microstockiem w całej Europie. data dodania: 19-12-2012
godzina dodania: 09:25
odsłon: 11700 powrót na stronę główną »
Komentarzesortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:O tym jak Android spotkał się ze Św. Mikołajem
Hanna Kantor zdobywa nagrodę Poland National Award w konkursie Sony World Photography Awards 2025 4 lutego 2025 r. firma Sony Europe poinformowała, że nagrodę Poland National Award w konkursie Sony World Photography Awards 2025 otrzymała Hanna Kantor. Publikujemy pierwsze wrażenia wyróżnionej i listę zwycięzców z pozostałych krajów. Tamron 90 mm f/2,8 Di III Macro VXD - również w wersji do Nikona Z 26 września 2024 r. Tamron zaprezentował nowego Tamrona 90 mm f/2,8 Di III Macro VXD. To wszechstronny obiektyw przeznaczony zarówno do pełnoklatkowych bezlusterkowców z mocowaniem Sony E, jak i Nikon Z. Foto-Kuriera - FK 1-2/25 dostępny on-line - wkrótce w salonach prasowych Foto-Kurier 1-2/25 jest dostępny on-line - w naszym e-kiosku. Zapraszamy do obejrzenia ponad 280 zdjęć, w tym czarno-białych portretów aktorów i gwiazd biznesu wykonanych przez KAT Piwecką, z którą obszerny wywiad znajdziecie na stronach tego wydania. Jak zwykle jest co poczytać i czym się zainspirować. Zapraszamy do e-kiosku, a od 5 lutego do odwiedzania najlepszych salonów prasowych. Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |