testowe Sony Europe przedstawia nowy zespół ds. marketingu europejskiegoGildas Pelliet, dyrektor ds. marketingu europejskiego, pokieruje nowym, paneuropejskim zespołem marketingowym Sony Europe. Plan rewitalizacji obejmuje usprawnienie działań, wyeliminowanie powielania funkcji i struktur oraz koncentrację na zapewnieniu klientom niepowtarzalnych, emocjonujących wrażeń.
Sony Europe ogłosiło kluczowe nominacje w nowym, paneuropejskim zespole ds. marketingu, który dzięki dogłębnej znajomości branży będzie prowadził kompleksowe kampanie służące inspirowaniu klientów i zaspokajaniu ich ciekawości. · Dimitris Kourepis, starszy wiceprezes ds. globalnego marketingu sieciowego i UX w Sony Corporation of America · Philippe Citroen, dyrektor ds. marketingu konsumenckiego Sony Europe i dyrektor zarządzający na Francję · Taro Kimura, dyrektor ds. planowania działań marketingowych w Sony Europe · John Anderson, dyrektor ds. marketingu produktów z segmentu domowej rozrywki i dźwięku w Sony Europe · Masato Nakano, dyrektor ds. marketingu produktów z segmentów VAIO, Tablet i Reader w Sony Europe. Masato Nakano jest również dyrektorem ds. rozwoju segmentów VAIO, Tablet i Reader w Sony Europe. · Tatsuya Akashi, dyrektor ds. marketingu produktów z segmentu obrazowania cyfrowego w Sony Europe · Tomohito Fukuta, dyrektor ds. marketingu produktów z segmentu nośników, zasilania i urządzeń peryferyjnych w Sony Europe · Mark Gurney, dyrektor ds. wiedzy o kliencie w Sony Europe
· Laurence Auboin, dyrektor ds. konsumenckiej komunikacji marketingowej w Sony Europe
Gildas Pelliet został mianowany dyrektorem ds. marketingu Sony Europe w lipcu 2012 r. Do zakresu jego obowiązków należy kierowanie zespołami marketingowymi (krajowymi, grup produktowych i komunikacji marketingowej) w całej Europie oraz wprowadzanie produktów i organizowanie kompleksowych kampanii w celu przyciągnięcia i zainspirowania klientów. Wcześniej, od kwietnia 2011 r. Gildas Pelliet był dyrektorem zarządzającym Sony UK & Ireland. W swojej 23-letniej karierze w Sony Europe pracował w pięciu krajach europejskich (Francji, Holandii, Belgii, Włoszech i Wielkiej Brytanii), zdobywając rozległą wiedzę z dziedziny marketingu produktów, reklamy i zarządzania. data dodania: 17-10-2012
godzina dodania: 09:04
odsłon: 1304 powrót na stronę główną »
Komentarzesortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:31 razy BEZ NAZWY - czyli dziś o 20.00 o fotografowaniu też :)
Targi w Łodzi - Pierwsza odsłona
Fotograficzny Program Bez Nazwy, czyli do zobaczenia dziś (27 września) o 20.00
Nikkor Z 35 mm f/1,2 i Nikon Coolpix 1100 - niespodziewany debiut, dwie potęgi w różnych kategoriach - znamy cenę 5 lutego 2025 r. Nikon zaprezentował dwa skrajnie różne produkty. Jednym z nich jest superjasny, pełnoklatkowy Nikkor Z 35 mm f/1,2 S, a drugim kompaktowy superzoom Nikon Coolpix 1100. Czyli od dzisiaj można szerzej rozmywać świat i podróżować po Księżycu bez lotu w kosmos. Hanna Kantor zdobywa nagrodę Poland National Award w konkursie Sony World Photography Awards 2025 4 lutego 2025 r. firma Sony Europe poinformowała, że nagrodę Poland National Award w konkursie Sony World Photography Awards 2025 otrzymała Hanna Kantor. Publikujemy pierwsze wrażenia wyróżnionej i listę zwycięzców z pozostałych krajów. Tamron 90 mm f/2,8 Di III Macro VXD - również w wersji do Nikona Z 26 września 2024 r. Tamron zaprezentował nowego Tamrona 90 mm f/2,8 Di III Macro VXD. To wszechstronny obiektyw przeznaczony zarówno do pełnoklatkowych bezlusterkowców z mocowaniem Sony E, jak i Nikon Z. Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |