testowe Oświadczenie firmy Kodak![]() W związku z ostatnimi wydarzeniami korporacja Eastman Kodak Company wydała oświadczenie o planowanym, stopniowym wycofywaniu się firmy z rynku dedykowanych urządzeń fotograficznych. Oświadczenie zostało wysłane do prasy 9 lutego o godzinie 14.30 CET.
Spółka Eastman Kodak Company („Spółka”) poinformowała dziś, że w związku z trwającym procesem analizy strategii i zaangażowaniem na rzecz uzyskania zrównoważonej rentowności przez utrzymanie najbardziej wartościowych linii planuje stopniowe wycofanie się z rynku dedykowanych urządzeń fotograficznych — w tym aparatów cyfrowych, kieszonkowych kamer wideo i elektronicznych ramek fotograficznych — w pierwszej połowie 2012 roku. Spółka Kodak będzie rozwijać bieżący program licencjonowania marki i poszukiwać licencjobiorców w zakresie aparatów fotograficznych.
W wyniku tej decyzji działalność spółki Kodak w sektorze klientów indywidualnych będzie obejmować usługi druku zdjęć za pośrednictwem Internetu i w punktach sprzedaży detalicznej oraz konsumenckie drukarki atramentowe. Spółka Kodak jest w kontakcie ze swoimi partnerami biznesowymi z sektora handlu detalicznego i ściśle z nimi współpracuje w celu zagwarantowania płynności przebiegu i jak najlepszego zorganizowania procesu wycofywania się ze sprzedaży wyżej wymienionych produktów. Spółka Kodak będzie nadal wywiązywać się ze wszelkich gwarancji na produkty oraz zapewniać pomoc techniczną i serwisową dla użytkowników swoich aparatów, kieszonkowych kamer wideo i elektronicznych ramek fotograficznych. „Przez pewien czas strategia spółki Kodak polegała na uzyskaniu lepszych wyników na rynku fotograficznym przez ograniczenie oferty produktów, regionów geograficznych i punktów sprzedaży. Dzisiejsze ogłoszenie stanowi logiczne następstwo tego procesu i uwzględnienia naszą analizę tendencji rynkowych” — powiedział Pradeep Jotwani, Prezes ds. Sektora Klientów Indywidualnych i Dyrektor ds. Marketingu spółki Kodak. Oprócz działalności na rynku klientów indywidualnych, spółka Kodak prowadzi również działalność w segmencie komercyjnym, który obejmuje rozwiązania i usługi dla poligrafii i kinematografii w sektorze B2B. Działalność spółki Kodak w sektorze druku cyfrowego stanowi obecnie około 3/4 wszystkich przychodów. Spółka Kodak utrzyma silną pozycję na rynku przetwarzania obrazu dla klientów indywidualnych. O ile zdjęcia coraz częściej są wykonywane za pomocą wielofunkcyjnych urządzeń mobilnych, technologia spółki Kodak ułatwia klientom wykonywanie różnego rodzaju produktów fotograficznych z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie — od odbitek do fotoksiążek, przez kartki okolicznościowe, aż po spersonalizowane kalendarze. Usługi te mogą być wykonywane z wykorzystaniem produktów spółki Kodak i o jakości właściwej dla marki Kodak w punktach sprzedaży lub w domu, a także dostarczane do domu na zamówienie. Oferowane nadal przez spółkę Kodak produkty i usługi dla klientów indywidualnych będą obejmowały: 1 Kioski do druku zdjęć w punktach sprzedaży oraz systemy bezprocesowych laboratoriów cyfrowych. Na tym rynku spółka Kodak jest pionierem oraz niekwestionowanym, światowym liderem, posiadającym ponad 100 000 kiosków na całym świecie, z których ponad 30 000 ma dostęp do najpopularniejszych na świecie serwisów społecznościowych, w tym serwisów do udostępniania zdjęć. 2 Konsumencie drukarki atramentowe, w których spółka Kodak od kilku lat wyprzedza ogólne tempo wzrostu rynku. Konsumenckie drukarki atramentowe spółki Kodak zapewniają klientom wysoką jakość wydruków oraz najniższe całkowite koszty wymiany atramentów. Klienci mogą przesyłać dokumenty i zdjęcia do drukarek Kodak z każdego miejsca, za pośrednictwem dowolnego urządzenia z dostępem do Internetu. 3 Aplikacje spółki Kodak dedykowane dla serwisu Facebook, ułatwiają klientom uzyskiwanie różnorodnych produktów fotograficznych , z wykorzystaniem zdjęć ze swoich albumów na Facebooku. 4 Galeria Kodak (www.kodakgallery.com), wiodący internetowy serwis dla cyfrowych produktów fotograficznych. Serwis Kodak Gallery pozwala klientom udostępniać zdjęcia oraz oferuje produkty i narzędzia , które zapewniają im wyjątkowe możliwości w zakresie obróbki zdjęć. 5 Akcesoria fotograficzne, baterie oraz kategorię produktów zasilania akumulatorowego. Produkty tych linii są powszechnie kompatybilne z aparatami wszystkich producentów, a zakres ich działania rozciąga się na inne kategorie produktów konsumenckich, na przykład ładowarki do smartfonów. 6 Dział fotografii wykorzystującej tradycyjny film i papier fotograficzny, oferujący najwyższej jakości produkty i usługi dla konsumentów, fotografów, punktów detalicznych i profesjonalnych laboratoriów. data dodania: 09-02-2012
godzina dodania: 15:35
odsłon: 1187 powrót na stronę główną »
![]() Komentarze![]() sortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:![]() Nikkor Z 35 mm f/1,2 i Nikon Coolpix 1100 - niespodziewany debiut, dwie potęgi w różnych kategoriach - znamy cenę 5 lutego 2025 r. Nikon zaprezentował dwa skrajnie różne produkty. Jednym z nich jest superjasny, pełnoklatkowy Nikkor Z 35 mm f/1,2 S, a drugim kompaktowy superzoom Nikon Coolpix 1100. Czyli od dzisiaj można szerzej rozmywać świat i podróżować po Księżycu bez lotu w kosmos. ![]() Hanna Kantor zdobywa nagrodę Poland National Award w konkursie Sony World Photography Awards 2025 4 lutego 2025 r. firma Sony Europe poinformowała, że nagrodę Poland National Award w konkursie Sony World Photography Awards 2025 otrzymała Hanna Kantor. Publikujemy pierwsze wrażenia wyróżnionej i listę zwycięzców z pozostałych krajów. ![]() Tamron 90 mm f/2,8 Di III Macro VXD - również w wersji do Nikona Z 26 września 2024 r. Tamron zaprezentował nowego Tamrona 90 mm f/2,8 Di III Macro VXD. To wszechstronny obiektyw przeznaczony zarówno do pełnoklatkowych bezlusterkowców z mocowaniem Sony E, jak i Nikon Z. Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |