Facebook
Poczta
Forum
Sklep
Logowanie
Dodaj
zdjęcie
Wydrukuj
zdjęcie

Od 1996 roku Foto-Kurier
jest jedynym polskim
przedstawicielem
panelu fotograficznego
stowarzyszenia EISA

SZUKAJ

Campus Freak Foto Fest

Campus Freak Foto Fest to konkurs fotografów oraz filmowców amatorów. Temat przewodni tej edycji to zimowe szaleństwo. Oceniane będą tylko te prace na których jest prezentowana marka Campus (spodnie i kurtki przeciwdeszczowe, polary, kurtki typu 3 w 1, odzież safari, obuwie trekkingowe, namioty, śpiwory, plecaki i inne akcesoria turystyczne). Prace należy zgłaszać do 28 lutego poprzez serwis www.campusfreakfotofest.pl. 

W konkursie może wziąć udział każda pełnoletnia osoba fizyczna lub osoba fizyczna, która ukończyła 13 lat (legitymująca się zgodą rodziców lub opiekunów), która zarejestruje się na stronie www.campusfreakfotofest.pl. Podstawowym warunkiem udziału w konkursie jest przysłanie zdjęcia lub filmu konkursowego przy czym przynajmniej jedna osoba wystepująca na fotografii lub filmie musi mieć na sobie przynajmniej jeden produkt z widocznym logiem marki Campus.

Wyniki Konkursu (laureaci nagród głównych) zostaną opublikowane najpóźniej do 14 marca 2012 roku na stronie www.campusfreakfotofest.pl. Wyniki Konkursu (laureaci nagród publiczności) będą publikowane co miesiąc, do 5 dni roboczych kolejnego miesiąca.

Pula nagród wynosi ponad 20 000 zł. Za zajęcie pierwszego miejsca w każdej kategorii zwycięzcy otrzymają 3 000 zł w gotówce. Nagrodami w konkursie publiczności będą bony towarowe na zakup produktów Campus oraz nagrody rzeczowe w postaci namiotów Girona 4 i plecaków Liden 35.
Każdy uczestnik, którego praca zostanie zakwalifikowana do konkursu  otrzyma specjalne upominki w postaci akcesoriów marki Campus.


NAGRODY GŁÓWNE W KATEGORII PRODUKT (Freak Foto)
 1. Nagrodą główną za zajęcie pierwszego miejsca jest kwota 3.000 zł w gotówce.
 2. Nagrodą główną za zajęcie drugiego miejsca jest kwota 1.500 zł w gotówce
 3. Nagrodą główną za zajęcie od trzeciego do piątego miejsca są bony towarowe o wartości 500 zł na zakup towarów marki Campus.

NAGRODY GŁÓWNE W KATEGORII FILM
 1. Nagrodą główną za zajęcie pierwszego miejsca jest kwota 3.000 zł w gotówce.
 2. Nagrodą główną za zajęcie drugiego miejsca jest kwota 1.500 zł w gotówce
 3. Nagrodą główną za zajęcie od trzeciego do piątego miejsca są bony towarowe o wartości 500 zł na zakup towarów marki Campus.

COMIESIĘCZNA NAGRODA PUBLICZNOŚCI W KATEGORII PRODUKT (Freak Foto)
 1. Nagrodą publiczności za zajęcie pierwszego miejsca są bony towarowe o wartości 500 zł na zakup towarów marki Campus.
 2. Nagrodą publiczności za zajęcie drugiego miejsca jest namiot Girona 4 o wartości 479 zł.
 3. Nagrodą publiczności za zajęcie od trzeciego do piątego miejsca są plecaki Liden 35 o wartości 239 zł.

COMIESIĘCZNA NAGRODA PUBLICZNOŚCI W KATEGORII FILM
 1. Nagrodą publiczności za zajęcie pierwszego miejsca są bony towarowe o wartości 500 zł na zakup towarów marki Campus.
 2. Nagrodą publiczności za zajęcie drugiego miejsca jest namiot Girona 4 o wartości 479 zł.
 3. Nagrodą publiczności za zajęcie od trzeciego do piątego miejsca są plecaki Liden o wartości 239 zł.

NAGRODA ZA UDZIAŁ W KONKURSIE
Każdy zarejestrowany uczestnik konkursu, którego praca zostanie zakwalifikowana do konkursu i który wyrazi zgodę na otrzymywanie newsleterów od firmy Euromark otrzyma nagrodę za udział w postaci akcesoriów marki Campus o wartości do 20 Zł.



 
data dodania: 17-01-2012
 
godzina dodania: 10:30
 
odsłon: 1333
powrót na stronę główną »

fotografia

Komentarze

zostaw komentarz

sortuj według daty: rosnąco | malejąco

Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz.
powrót na stronę główną »



Zobacz także:





Zdjęcie miesiąca
Listopad 2024
zdjęcie miesiąca
© fot. Piotr Grochala
 
cofnij przenieś na początek strony
Wszelkie prawa zastrzeżone www.foto-kurier.pl  © 2000-2024. (0.138) / 0.128

Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024

Polityka plików cookies   |