Wydania FK: 176,
publikacje: 9348,
wydarzenia: 2235,
opisy i testy: 2129,
galerie zdjęć: 300623,
użytkownicy: 9919
Trwa wyszukiwanie informacji - proszę czekać ...
Wyniki wyszukiwania dla podświetlonej kategorii
Sony World Photography Awards 2010
Konkurs ma charakter otwarty i jest adresowany zarówno dla zawodowców, jak i osób związanych z fotografią amatorsko. Wszystkie zgłaszane zdjęcia muszą być wykonane w 2009 roku. Uczestnictwo w konkursie jest bezpłatne, finaliści zostaną ogłoszeni 23 lutego 2010.
data nadsyłania: 4.01.2010
Każdy fotograf-amator może nadesłać maksymalnie 3 zdjęcia w dziewięciu kategoriach: architektura, fotografia konceptualna, fotografia dokumentalna, moda, krajobraz, muzyka, przyrodoznawstwo, portret i sport. Zawodowcy mogą zgłaszać prace w dwunastu kategoriach: architektura, sztuka i rozrywka, reklama, fotografia konceptualna, wydarzenia bieżące, współczesność, moda, krajobraz, muzyka, przyrodoznawstwo, portret i sport.
Nazwiska zwycięzców zostaną podane 23 marca 2010. Nagrodzone w poszczególnych kategoriach zdjęcie będzie eksponowane w Cannes na oficjalnej wystawie finalistów i zostanie zamieszczone w specjalnym albumie. Będzie je również można oglądać na ruchomej wystawie Sony World Photography Awards Global Tour, która odwiedzi dziewięć krajów. Autor zwycięskiego zdjęcia będzie jednym z bohaterów ogólnoświatowej kampanii PR, a jego nazwisko pojawi się w dziesiątkach czołowych mediów.
Spomiędzy zwycięzców poszczególnych kategorii jury wybierze zdobywcę głównej nagrody, który otrzyma tytuł Fotografa Roku Sony World Photography Awards w kategorii amatorskiej. Zwycięzca wraz z osobą towarzyszącą otrzyma prawo przelotu do Cannes, gdzie spędzi dwie noce w luksusowym hotelu przy słynnej Promenade de la Croisette, otrzyma bilety dla gości specjalnych na uroczystość wręczenia nagród 22 kwietnia 2010 r., nagrodę w wysokości 5 tysięcy dolarów USA i profesjonalny sprzęt fotograficzny Sony.
Szczegółowe informacje i kontakt: Jill Cotton lub Rachel Duffield Colman Getty, Tel.: 00 44 (0) 20 7631 2666, e-mail: jill@colmangetty.co.uk /
rachel@colmangetty.co.uk
Kalendarz Lavazza 2025 autorstwa Omara Victora Diopa przedstawia wartości firmy 130 lat po jej narodzinach. Nikt z nas nie wie, czy 130 lat temu Luigi Lavazza wyobrażał sobie, że mieszanka kawy Lavazza, którą właśnie stworzył, będzie ucieleśnieniem tak bezprecedensowych wartości, że będą one nadal aktualne ponad sto lat później? Z pewnością miał taką nadzieję, ponieważ wierzył, że sekret wysokiej jakości kawy tkwi właśnie w składzie mieszanki, a jego wizjonerskie podejście sprawiło, że dostrzegł jej potencjał jako cennego surowca, który połączy historie milionów ludzi przy filiżance gorącego napoju. Odtworzenie idei „mieszania” w kalendarzu powierzono Omarowi Victorowi Diopowi francusko-senegalskiemu fotografowi.
Tysiące sesji zdjęciowych za nią, setki publikacji, dziesiątki wystaw, kilka wydanych książek – właśnie świętuje 15-lecie studia fotograficznego i ponad 15 lat doświadczenia w zawodzie. Gdy zaczynała swoją przygodę z fotografią to nie spodziewała się, że wykonywany przez nią zawód jest tak daleki od tego, co wszyscy sobie wyobrażamy i że nawet największa pasja może nie wytrzymać zderzenia z rzeczywistością. Ale jest też osobą, która oczywiście drugi raz wybrałaby ten zawód ponownie, gdyż fotografia i podróże to cała ona – to jej DNA. Warto zapoznać się z jej spojrzeniem na fotograficzny świat.
Wydanie Specjalne Foto-Kuriera 1/24 - Obiektywy - jest w najlepszych salonach prasowych oraz w naszym e-kiosku. Czy wiecie jaka jest średnia wartość obiektywu zamieszczonego w tej publikacji mieszczącej m.in. opisy ponad 110 obiektywów? Czym się różnią obiektywy do bezlusterkowców od tych do lustrzanek? Co to jest skala odwzorowania? Jaki kąt widzenia ma dany obiektyw? Co to jest bokeh i jak go kreować? Na te i wiele innych pytań znajdziecie w nim odpowiedź.
Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024