testowe Canon EOS R5 i EOS R6: rewolucyjne osiągi, nieograniczona kreatywność - ZNAMY CENYciąg dalszy...
Profesjonalni twórcy wideo mogą rejestrować wewnętrznie materiały filmowe RAW 8K 12-bit przy zapisie na pełnej matrycy, uzyskując prawdziwie kinowy efekt z ciągłym śledzeniem AF oczu i twarzy u ludzi i zwierząt. EOS R5 ustanawia także nowe standardy dla twórców filmujących w rozdzielczości 4K.
Aparat umożliwia nagrywanie w rozdzielczości 4K DCI (pełna klatka) i 4K UHD w 120p (119,88 kl./s) 10-bit/ 4:2:2, dając ogromne możliwości w rejestrowaniu wysokiej rozdzielczości filmów, z płynnym slow-motion i pełnym śledzeniem autofocusu. Dostępny jest także specjalny tryb 4K HQ, który rejestruje niewiarygodne szczegóły z częstotliwością klatek do 30p, dzięki wewnętrznemu nadpróbkowaniu materiału 8K.
Zgodnie z oczekiwaniami użytkowników, na tylną ściankę EOS R5 powrócił – znany z poprzednich modeli lustrzanek – wielofunkcyjny joystick, służący m.in. do wybierania pól ostrości, który można teraz stosować alternatywnie do przeciągania AF po 3,2-calowym, odchylanym ekranie dotykowym (2,1 mln punktów). Dzięki technologii Dual Pixel RAW możliwa jest korekta ostrości i kontrastu w tle oraz zmiana parametrów oświetlenia (np. portretów) nawet po wykonaniu zdjęcia – co dodatkowo zwiększa możliwości twórcze. 0,5-calowy elektroniczny wizjer (EVF) o z rozdzielczości 5,76 miliona punktów odświeża się z częstotliwością 120 kl./s, dając zadziwiająco realistyczny podgląd kadru, porównywalny z wizjerem optycznym.
EOS R6: wszechstronna doskonałość
EOS R6 umożliwia filmowanie w rozdzielczości 4K UHD z częstotliwością do 59,94 kl./s, (nadpróbkowanie obrazu 5,1K), a także w Full HD 120p z pełnym wsparciem śledzenia AF. Podczas filmowania można korzystać z przydatnej funkcji zebry, która wspiera ustawienia optymalnej ekspozycji i umożliwia uniknięcie przepaleń w jasnych partiach kadru. Dzięki opcji wewnętrznego nagrywania 8-bit H.264 lub 10-bit YCbCr 4:2:2 H.265 i Canon Log użytkownicy mogą cieszyć się także najwyższą elastycznością obrazu w postprodukcji.
Elektroniczny wizjer EVF o przekątnej 0,5 cala i rozdzielczości 3,69 miliona punktów (maksymalna częstotliwość odświeżania do 120 kl./s) do minimum redukuje opóźnienia podczas serii, przez co EOS R6 idealnie sprawdzi się także w fotografii sportowej czy ekstremalnej. 3-calowy ekran LCD o przekątnej 1,62 miliona punktów zachęca do poszukiwania kadrów wykonywanych z niestandardowego kąta widzenia, a podwójny slot kart pamięci umożliwia użytkownikom bezpieczny zapis i backup na 2 kartach SD UHS II (nagrywanie na obu kartach jednocześnie lub z możliwością nagrywania w różnych formatach).
data dodania: 09-07-2020
godzina dodania: 14:01
odsłon: 15005 powrót na stronę główną »
Komentarzesortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:Nikkor Z 35 mm f/1,2 i Nikon Coolpix 1100 - niespodziewany debiut, dwie potęgi w różnych kategoriach - znamy cenę 5 lutego 2025 r. Nikon zaprezentował dwa skrajnie różne produkty. Jednym z nich jest superjasny, pełnoklatkowy Nikkor Z 35 mm f/1,2 S, a drugim kompaktowy superzoom Nikon Coolpix 1100. Czyli od dzisiaj można szerzej rozmywać świat i podróżować po Księżycu bez lotu w kosmos. Hanna Kantor zdobywa nagrodę Poland National Award w konkursie Sony World Photography Awards 2025 4 lutego 2025 r. firma Sony Europe poinformowała, że nagrodę Poland National Award w konkursie Sony World Photography Awards 2025 otrzymała Hanna Kantor. Publikujemy pierwsze wrażenia wyróżnionej i listę zwycięzców z pozostałych krajów. Tamron 90 mm f/2,8 Di III Macro VXD - również w wersji do Nikona Z 26 września 2024 r. Tamron zaprezentował nowego Tamrona 90 mm f/2,8 Di III Macro VXD. To wszechstronny obiektyw przeznaczony zarówno do pełnoklatkowych bezlusterkowców z mocowaniem Sony E, jak i Nikon Z. Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |