Facebook
Poczta
Forum
Sklep
Logowanie
Dodaj
zdjęcie
Wydrukuj
zdjęcie

Od 1996 roku Foto-Kurier
jest jedynym polskim
przedstawicielem
panelu fotograficznego
stowarzyszenia EISA

SZUKAJ

Canon zmienia formułę świadczenia usług serwisowych w Polsce - dotyczy to m.in. aparatów fotograficznych

10 grudnia 2024 r. Canon poinformował, że głównym priorytetem firmy jest zapewnienie klientom obsługi na światowym poziomie. W odpowiedzi na rosnące oczekiwania użytkowników oraz zmieniające się potrzeby rynku, z dniem 1 stycznia 2025 r. Canon zmieni formułę świadczenia usług serwisowych w Polsce. Zmieni się zatem zakres usług świadczonych przez dotychczasowy serwis tej firmy znajdujący się w Warszawie przy ul. Żytniej, a prowadzony przez firmę Proclub.

W ciągu ostatniej dekady ilość napraw systematycznie spadała - pomimo większej liczby sprzedawanych aparatów fotograficznych i kamer nowe technologie korzystnie wpłynęły na trwałość produktów, a w efekcie ograniczyły potrzebę ich mechanicznej konserwacji. Z tych powodów podjęto decyzję o zakończeniu z dniem 01 stycznia 2025 współpracy w obszarze autoryzowanych napraw gwarancyjnych i serwisowych z firmą ProClub, mieszczącą się przy ul. Żytniej 15 w Warszawie (NIP 5272833811) oraz o scentralizowaniu usług i wsparcia w ramach wyspecjalizowanego Europejskiego Centrum Obsługi Serwisowej Canon (Canon Professional Service Center, PSC).

 

Centrum Canon w Krefeld

fot. Materiały informacyjne ze strony Canon Polska

 

Centrum powstało w 2002 roku w Willich w Niemczech jako ośrodek doskonalenia i jedna z własnych lokalizacji serwisowych Canon. Ośrodek przeniesiono później do Krefeld. Firma Canon zgromadziła tam niezbędne kompetencje, wysoko wyspecjalizowanych techników oraz sprzęt do przeprowadzania zaawansowanych, zastrzeżonych testów i kalibracji. Inwestycje w centrum mają na celu zyskać pewność, że świadczone tam usługi spełniają wysokiej jakości standardy fabryczne i oczekiwania klientów dotyczące szerokiej gamy produktów marki Canon.

 

Canon serwis Krefeld CPS

fot. Materiały informacyjne ze strony Canon Polska

Dzięki tej zmianie Canon zamierza utrzymać wysoki poziom usług i wsparcia dla swoich klientów w Polsce. Niezależnie od tego czy sprzęt wymaga naprawy odpłatnej czy też bezpłatnego serwisu w ramach świadczonej usługi gwarancyjnej, od 1 stycznia 2025 klienci będą mogli samodzielnie wygenerować zgłoszenie serwisowe za pośrednictwem formularza rejestracyjnego zamieszczonego na stronie internetowej Canon Polska.


Zgłoszenia będzie można dokonać logując się do portalu serwisowego danymi swojego konta Canon ID lub jako użytkownik niezarejestrowany. Po szczegółowym opisaniu problemu, wygenerowana zostanie etykieta upoważniająca do bezpłatnej wysyłki sprzętu bezpośrednio do Europejskiego Centrum Obsługi Serwisowej Canon. Wysyłki obsługiwane są przez renomowaną firmę kurierską - UPS.  Po dostarczeniu przesyłki do Europejskiego Centrum Obsługi Serwisowej Canon, zarówno zarejestrowani jak i niezarejestrowani klienci będą mogli sprawdzić status swojego zgłoszenia na stronie pomocy technicznej Canon, klikając kafelek „Sprawdź status zgłoszenia" i podając numer swojego zgłoszenia wraz z adresem e-mail. Dodatkowo, użytkownicy posiadający konto Canon ID będą mogli zarządzać i sprawdzać status swoich zgłoszeń z poziomu panelu użytkownika. Proces został zaprojektowany tak, aby był jak najwygodniejszy dla klientów, minimalizując liczbę formalności i zapewniając szybki powrót naprawionego sprzętu.

 

Canon dąży do podnoszenia jakości usług serwisowych dzięki naprawom w fabrycznych warunkach jednocześnie zapewniając użytkownikom wygodę poprzez prosty i intuicyjny system zgłoszeń oraz ograniczenie liczby pośredników.

 

Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie: www.canon.pl/serwis-gwarancja-foto-wideo

Osoby, które mają pytania na temat produktów lub usług Canon zachęcamy do kontaktu z działem pomocy technicznej - telefonicznego, mailowego (poprzez formularz na stronie) bądź za pośrednictwem chatu: https://www.canon.pl/support/consumer_products/contact_support/.

 

Proclub Logo


18 grudnia 2024 r. podobny komunikat otrzymaliśmy od firmy Proclub, która poinformowała o zakończeniu współpracy z firmą Canon w zakresie napraw gwarancyjnych
 
Fima Proclub poinformowała, że po 29 latach współpracy, od dnia 01.01.2025 jej serwis nie będzie już świadczył usług napraw gwarancyjnych dla firmy Canon.


Proclub dziękuje za zaufanie, jakim marka Canon obdarzyła firmę przez tyle lat. Cieszy się, że mogła wspólnie z firmą Canon przechodzić przez wiele wydarzeń, takich jak wprowadzanie marki na polski rynek czy transformacja z ery analogowej na cyfrową oraz z lustrzanek na bezlusterkowce.


ciąg dalszy artykułu na następnej stronie...


 
data dodania: 28-12-2024
 
godzina dodania: 13:01
 
odsłon: 793
powrót na stronę główną »

fotografia

Komentarze

zostaw komentarz

sortuj według daty: rosnąco | malejąco

Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz.
powrót na stronę główną »



Zobacz także:

Sony BC-ZD1 i Sony DC-C1 - dwa nowe rozwiązania zasilające od Sony dla użytkowników aparatów i kamer - bezcenna dostępność
Sony BC-ZD1 i Sony DC-C1 - dwa nowe rozwiązania zasilające od Sony dla użytkowników aparatów i kamer - bezcenna dostępność
Ładowarka dwukanałowa Newell LCD-PB-SD – podręczny fotograficzny gadżet – cena i dostępność
Ładowarka dwukanałowa Newell LCD-PB-SD – podręczny fotograficzny gadżet – cena i dostępność
Samsung ViewFinity S9 - test monitora 5K - do pracy i rozrywki - artykuł z Foto-Kuriera 4/24
Samsung ViewFinity S9 - test monitora 5K - do pracy i rozrywki - artykuł z Foto-Kuriera 4/24
Lexar SSD SL500 - nowe dyski zewnętrzne dla mobilnych - cena i dostępność
Lexar SSD SL500 - nowe dyski zewnętrzne dla mobilnych - cena i dostępność




 
cofnij przenieś na początek strony
Wszelkie prawa zastrzeżone www.foto-kurier.pl  © 2000-2025. (0.099) / 0.089

Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024

Polityka plików cookies   |