testowe Canon zmienia formułę świadczenia usług serwisowych w Polsce - dotyczy to m.in. aparatów fotograficznych10 grudnia 2024 r. Canon poinformował, że głównym priorytetem firmy jest zapewnienie klientom obsługi na światowym poziomie. W odpowiedzi na rosnące oczekiwania użytkowników oraz zmieniające się potrzeby rynku, z dniem 1 stycznia 2025 r. Canon zmieni formułę świadczenia usług serwisowych w Polsce. Zmieni się zatem zakres usług świadczonych przez dotychczasowy serwis tej firmy znajdujący się w Warszawie przy ul. Żytniej, a prowadzony przez firmę Proclub.
W ciągu ostatniej dekady ilość napraw systematycznie spadała - pomimo większej liczby sprzedawanych aparatów fotograficznych i kamer nowe technologie korzystnie wpłynęły na trwałość produktów, a w efekcie ograniczyły potrzebę ich mechanicznej konserwacji. Z tych powodów podjęto decyzję o zakończeniu z dniem 01 stycznia 2025 współpracy w obszarze autoryzowanych napraw gwarancyjnych i serwisowych z firmą ProClub, mieszczącą się przy ul. Żytniej 15 w Warszawie (NIP 5272833811) oraz o scentralizowaniu usług i wsparcia w ramach wyspecjalizowanego Europejskiego Centrum Obsługi Serwisowej Canon (Canon Professional Service Center, PSC). fot. Materiały informacyjne ze strony Canon Polska
Centrum powstało w 2002 roku w Willich w Niemczech jako ośrodek doskonalenia i jedna z własnych lokalizacji serwisowych Canon. Ośrodek przeniesiono później do Krefeld. Firma Canon zgromadziła tam niezbędne kompetencje, wysoko wyspecjalizowanych techników oraz sprzęt do przeprowadzania zaawansowanych, zastrzeżonych testów i kalibracji. Inwestycje w centrum mają na celu zyskać pewność, że świadczone tam usługi spełniają wysokiej jakości standardy fabryczne i oczekiwania klientów dotyczące szerokiej gamy produktów marki Canon.
fot. Materiały informacyjne ze strony Canon Polska
Dzięki tej zmianie Canon zamierza utrzymać wysoki poziom usług i wsparcia dla swoich klientów w Polsce. Niezależnie od tego czy sprzęt wymaga naprawy odpłatnej czy też bezpłatnego serwisu w ramach świadczonej usługi gwarancyjnej, od 1 stycznia 2025 klienci będą mogli samodzielnie wygenerować zgłoszenie serwisowe za pośrednictwem formularza rejestracyjnego zamieszczonego na stronie internetowej Canon Polska. Zgłoszenia będzie można dokonać logując się do portalu serwisowego danymi swojego konta Canon ID lub jako użytkownik niezarejestrowany. Po szczegółowym opisaniu problemu, wygenerowana zostanie etykieta upoważniająca do bezpłatnej wysyłki sprzętu bezpośrednio do Europejskiego Centrum Obsługi Serwisowej Canon. Wysyłki obsługiwane są przez renomowaną firmę kurierską - UPS. Po dostarczeniu przesyłki do Europejskiego Centrum Obsługi Serwisowej Canon, zarówno zarejestrowani jak i niezarejestrowani klienci będą mogli sprawdzić status swojego zgłoszenia na stronie pomocy technicznej Canon, klikając kafelek „Sprawdź status zgłoszenia" i podając numer swojego zgłoszenia wraz z adresem e-mail. Dodatkowo, użytkownicy posiadający konto Canon ID będą mogli zarządzać i sprawdzać status swoich zgłoszeń z poziomu panelu użytkownika. Proces został zaprojektowany tak, aby był jak najwygodniejszy dla klientów, minimalizując liczbę formalności i zapewniając szybki powrót naprawionego sprzętu.
Canon dąży do podnoszenia jakości usług serwisowych dzięki naprawom w fabrycznych warunkach jednocześnie zapewniając użytkownikom wygodę poprzez prosty i intuicyjny system zgłoszeń oraz ograniczenie liczby pośredników.
Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie: www.canon.pl/serwis-gwarancja-foto-wideo Osoby, które mają pytania na temat produktów lub usług Canon zachęcamy do kontaktu z działem pomocy technicznej - telefonicznego, mailowego (poprzez formularz na stronie) bądź za pośrednictwem chatu: https://www.canon.pl/support/consumer_products/contact_support/.
data dodania: 28-12-2024
godzina dodania: 13:01
odsłon: 790 powrót na stronę główną »
Komentarzesortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:Sony BC-ZD1 i Sony DC-C1 - dwa nowe rozwiązania zasilające od Sony dla użytkowników aparatów i kamer - bezcenna dostępność
Hanna Kantor zdobywa nagrodę Poland National Award w konkursie Sony World Photography Awards 2025 4 lutego 2025 r. firma Sony Europe poinformowała, że nagrodę Poland National Award w konkursie Sony World Photography Awards 2025 otrzymała Hanna Kantor. Publikujemy pierwsze wrażenia wyróżnionej i listę zwycięzców z pozostałych krajów. Tamron 90 mm f/2,8 Di III Macro VXD - również w wersji do Nikona Z 26 września 2024 r. Tamron zaprezentował nowego Tamrona 90 mm f/2,8 Di III Macro VXD. To wszechstronny obiektyw przeznaczony zarówno do pełnoklatkowych bezlusterkowców z mocowaniem Sony E, jak i Nikon Z. Foto-Kuriera - FK 1-2/25 dostępny on-line - wkrótce w salonach prasowych Foto-Kurier 1-2/25 jest dostępny on-line - w naszym e-kiosku. Zapraszamy do obejrzenia ponad 280 zdjęć, w tym czarno-białych portretów aktorów i gwiazd biznesu wykonanych przez KAT Piwecką, z którą obszerny wywiad znajdziecie na stronach tego wydania. Jak zwykle jest co poczytać i czym się zainspirować. Zapraszamy do e-kiosku, a od 5 lutego do odwiedzania najlepszych salonów prasowych. Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |