testowe Sony Venice 2 - Sony zaczyna szkolić studentów ze szkół filmowych w EuropieSłuchacze szkoły filmowej AMA Film Academy z Warszawy, w połowie lutego, mieli okazję poznać bliżej najnowsze kamery Sony z serii Cinema Line. Byli to słuchacze I roku kierunku Camera Light. Zajęcia, w warszawskim oddziale ATM System, prowadził Marcin Pabiniak.Wśród sprzętu, z którym mieli okazję zapoznać się studenci były przede wszystkim kamery: filmowa, Sony VENICE 2 wraz z rozszerzeniem Sony Extension System 2 (Rialto 2), kamera newsowa oraz dokumentalna 6K, FX9, kamera 4K full frame, FX3 oraz najnowsze dziecko w formacie APS-C, FX30.
Sony Venice 2
AMA Film Academy to nastawiona na praktykę szkoła kształcąca w nowych zawodach filmowych. Została założona przez Piotra Lenara – autora zdjęć filmowych o bogatym dorobku artystycznym. Szkoła ma siedziby w Krakowie i w Warszawie. Program nauczania ewoluuje w miarę pojawiania się nowych trendów i technologii filmowych.
Gwiazdą tego spotkania była kamera Sony VENICE 2 z pełnoklatkowym przetwornikiem obrazu CMOS 8,6K (8640 × 5760) z 16-stopniowym zakresem dynamiki tonalnej i funkcją dwóch bazowych czułości ISO – 800 i 3200 - pozwalającą na pracę w szerokim zakresie warunków oświetleniowych. Ze względu na swoje parametry kamera jest ceniona przez wielu uznanych twórców na całym świecie – przy jej pomocy powstało m.in. wiele hollywoodzkich blockbusterów, jak najnowsze Top Gun Maverick czy Avatar: Way of the Water. VENICE 2 na warsztatach towarzyszyło Rialto 2, inaczej Sony Extension System 2 czyli unikalny systemem umożliwiający odłączenie bloku przetwornika od korpusu kamery za pomocą kabla o długości nawet do 12 m i to bez żadnej straty jakości rejestrowanego obrazu.
Sony PWX-FX9 - wyposażona w pełnoklatkową matrycę CMOS Exmor R 6K zapewnia nagrywanie w rozdzielczości DCI 4K, UHD i HD. FX9 ma podstawową czułość ISO 800, zaś wtórną ISO 4000. Można nagrywać filmy w przyśpieszonym lub zwolnionym tempie wybierając żądaną liczbę klatek na sekundę od 1 do 60 kl./s. System Fast Hybrid AF daje szybkość, płynność i dokładność śledzenia obiektów. Zaś technologia przetwarzania koloru S-Cinetone gwarantuje bogactwo barw w środku zakresu i większą płynność przejść tonalnych. Kolejne urządzenie z serii Cinema Line prezentowane podczas zajęć to - Sony ILME – FX3. Ta mała, pełnoklatkowa kamera z trybem nagrywania obrazu 4K (QFHD) z szybkością 120 kl./s i ponad 15-krotnym zakresem dynamicznym oferuje systemy Fast Hybrid AF i Real-time Eye AF oraz przetwarzania koloru S-Cinetone. Ostatnia z prezentowanych kamer to wyposażona w wiele profesjonalnych rozwiązań - Sony ILME-FX30. Przetwornik obrazu CMOS Exmor R™ APS-C (formatu Super 35) o rozdzielczości 20,1 megapiksela oferuje dwie bazowe wartości ISO (800/2500), dzięki czemu zapewnia wysoką czułość, niski poziom zakłóceń i ponad 14-stopniowy zakres dynamiki tonalnej.
data dodania: 23-03-2023
godzina dodania: 10:00
odsłon: 1872 powrót na stronę główną »
Komentarzesortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:Nowa seria smartfonów Samsung Galaxy S23, najprawdopodobniej z najbardziej zaawansowanym systemem do fotografowania
Nikkor Z 35 mm f/1,2 i Nikon Coolpix 1100 - niespodziewany debiut, dwie potęgi w różnych kategoriach - znamy cenę 5 lutego 2025 r. Nikon zaprezentował dwa skrajnie różne produkty. Jednym z nich jest superjasny, pełnoklatkowy Nikkor Z 35 mm f/1,2 S, a drugim kompaktowy superzoom Nikon Coolpix 1100. Czyli od dzisiaj można szerzej rozmywać świat i podróżować po Księżycu bez lotu w kosmos. Hanna Kantor zdobywa nagrodę Poland National Award w konkursie Sony World Photography Awards 2025 4 lutego 2025 r. firma Sony Europe poinformowała, że nagrodę Poland National Award w konkursie Sony World Photography Awards 2025 otrzymała Hanna Kantor. Publikujemy pierwsze wrażenia wyróżnionej i listę zwycięzców z pozostałych krajów. Tamron 90 mm f/2,8 Di III Macro VXD - również w wersji do Nikona Z 26 września 2024 r. Tamron zaprezentował nowego Tamrona 90 mm f/2,8 Di III Macro VXD. To wszechstronny obiektyw przeznaczony zarówno do pełnoklatkowych bezlusterkowców z mocowaniem Sony E, jak i Nikon Z. Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |