testowe TEST: Sony A7 II „drugie wcielenie pełnej klatki” - test z Foto-Kuriera 3/2015![]() ciąg dalszy...
Możliwości fotograficzne
„Pena klatka”, delikatnie przymknięta przysłona i osoba siedząca w środku została wyodrębniona z otoczenia. Sony A7 Mark II + FE 28-70 mm f/3,5-5,6 OSS. Par. eksp.: 1/60 s; ISO 100; f/4; f=28 mm
System
AF testowanego aparatu tworzą dwa elementy: umieszczony w płaszczyźnie
ogniskowej, 117-polowy czujnik AF oparty na detekcji fazy oraz 25 pól AF
opartych na detekcji kontrastu. Pokrycie polami AF dużego fragmentu
kadru umożliwia dokładne, oparte na wykrywaniu fazy, śledzenie ostrości
ruchomych obiektów. Rozwiązanie to według danych producenta działa o 30%
szybciej w odniesieniu do poprzednika. Niestety nie mogliśmy tego
sprawdzić. Lepszą sprawność uzyskano dzięki udoskonalonemu, bardziej
zaawansowanemu algorytmowi, który optymalizuje sterowanie silnikiem
w obiektywie.
Szpindlerowy Młyn. Przy ISO 4000 możemy jeszcze w miarę swobodnie fotografować „z ręki” po zachodzie słońca. Sony A7 Mark II + FE 28-70 mm f/3,5-5,6 OSS. Par. eksp.: 1/160 s; ISO 4000; f/4; f=36 mm
Wizjer elektroniczny
Więcej w Foto-Kurierze 3/2015 Całe wydanie można przejrzeć tutaj
Pełna treść artykułu jest również dostępna na zasadach przedstawionych poniżej Osoby, które mają wykupioną prenumeratę z dostępem do e-wydań mają dostęp również do wszystkich płatnych artykułów na www.foto-kurier.pl Wniesienie opłaty umożliwia Ci pełny dostęp do danego artykułu przez 2 dni. Zabrania się kopiowania i rozpowszechniania tekstów i materiałów ilustracyjnych. Zamawiany artykuł zawiera: Liczba zdjęć: 24 ; Liczba tabel i ilustracji: 5 ; Liczba znaków: 15473 Wybierz formę płatności
data dodania: 11-04-2019
godzina dodania: 09:25
odsłon: 7079
powrót na stronę główną »
![]() Komentarze![]() sortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:![]() Laowa 10 mm f/2,8 Zero-D FF - zerowa dystorsja z autofocusem do Sony FE i Nikona Z - dostępność i cena
![]() Test Canona RF 24-105 mm f/2,8 L IS USM Z - pierwszy obiektyw z pierścieniem płynnej regulacji przysłony
![]() TEST Sony A7R V - dążenie do doskonałości, czyli w znanym ciele nowy duch - artykuł z Foto-Kuriera 11/22
![]() Tamron 20-40 mm f/2,8 Di III VC VXD - szerokokątny, a prawie jak standard - test z Foto-Kuriera 10/23
![]() Test Epsona L8050 - wysokonakładowa drukarka fotograficzna i niska cena wydruku - test z Foto-Kuriera 10/23
![]() Canon EOS R8 - najlżejszy pełnoklatkowy aparat systemu EOS R, czyli więcej niż RP i prawie jak R6 Mark II
![]() Test Epsona SureLab SL-D500 - kompaktowa, lekka, cicha i wydajna drukarka - artykuł z Foto-Kuriera 5/2023
![]() Tadeusz Rolke nie żyje (1929-2025) - fotografował jeszcze w wieku 96 lat W wieku 96 lat zmarł Tadeusz Rolke – polski artysta fotografik, prekursor polskiej fotografii reportażowej. Początki jego twórczości przypadły na lata 50. XX w. Więziony w okresie stalinizmu. Studiował historię sztuki na KUL w Lublinie. W fotografii reportażowej starał się oddawać polską rzeczywistość, tworzyć interwencyjną fotografię reportażową. Zajmował się m.in. warunkami życia Cyganów w podwarszawskich miejscowościach. Rejestrował też życie artystyczne stolicy. Publikował w tygodnikach: „Stolica”, „Świat” i wielu innych periodykach. Ostatni raz mieliśmy przyjemność się z nim spotkać w 2023 roku na wernisażu jego wystawy w Galerii Obok ZPAF pt."Beatrycze 2", gdzie również obchodził swoje 94-te urodziny. ![]() Poza Miastem - Nie tylko na wsi to 6. etap Ligi Foto-Kuriera 2025 - nowy termin - 23 lipca Montaż powstał ze zdjęć następujących osób: Andrzeja Bocheńskiego, Piotra Drasa, Macieja Nowaka, Piotra Rożejowskiego, Marka Sasa, Roberta Sica i Bogusława Wójcikiewicza Oni już wgrali swoje zdjęcia. Zainspiruj się. Przedłużamy termin przyjmowania zgłoszeń do 23.07.2025 r. do godz. 23.59. Dołącz do zabawy w dowolnym momencie. Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |