testowe ![]() TEST Epsona SC-F500, czyli 24 cale nowych sublimacyjnych możliwości - pełny test z Foto-Kuriera 12/19![]() ![]() EPSON SureColor SC-F500 to pierwsza 24-calowa drukarka sublimacyjna firmy Epson. Zaprojektowano ją z myślą o firmach chcących poszerzyć swoją ofertę produktów. Może stanowić ciekawe uzupełnienie oferty produktowej osób nie tylko związanych ze świadczeniem usług fotograficznych. Drukarka zadebiutowała w październiku 2019 roku.
![]()
Od zewnątrz, złącza
![]() Wymiana jest prosta i szybka. Nóż powinien wystarczyć nam na dwa lata użytkowania (nowy kosztuje ok. 600 zł). Centralna część drukarki skrywa moduł drukujący umożliwiający maksymalną szerokość zadruku tj. 24" (60,96 cm). W dolnej części tego modułu znajduje się, na stałe wbudowana, taca odbiorcza [3] nie wystająca poza obrys urządzenia. Po prawej stronie jest komora [4] z czteroma atramentami (patrz dalej), która umożliwia szybką ich wymianę. Górna część urządzenia składa się z 3 głównych elementów. Po lewej stronie znajduje się uchylny, dotykowy wyświetlacz LCD o przekątnej 4,3" [5].
![]()
![]() Menu ekranu jest czytelne i intuicyjne w obsłudze [6]. Wśród wielu języków obsługi jest też język polski, co ułatwia komunikację z SC-F500. Co ciekawe ekran reaguje na dotyk nawet wtedy gdy obsługujemy go w rękawiczkach roboczych. Tuż obok ekranu znajduje się odchylana pokrywa skrywająca głowicę [7].
![]()
![]() Podniesienie tej pokrywy zatrzymuje karetkę głowicy. Tylna część drukarki zawiera rolkę podającą papier [8a] [8b].
![]()
Możemy założyć rolkę o szerokości od 21 do 61 cm (24 cale) lub wykorzystać rozkładany podajnik arkuszowy przystosowany do mediów o szerokości od A4 do A3 [9]. O ile druk z rolki odbywa się przy zamkniętej pokrywie to druk z arkuszy ma miejsce przy otwartej.
![]()
data dodania: 15-01-2020
godzina dodania: 12:23
odsłon: 10102
powrót na stronę główną »
![]() Komentarze![]() sortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:![]() Laowa 10 mm f/2,8 Zero-D FF - zerowa dystorsja z autofocusem do Sony FE i Nikona Z - dostępność i cena
![]() Test Canona RF 24-105 mm f/2,8 L IS USM Z - pierwszy obiektyw z pierścieniem płynnej regulacji przysłony
![]() TEST Sony A7R V - dążenie do doskonałości, czyli w znanym ciele nowy duch - artykuł z Foto-Kuriera 11/22
![]() Tamron 20-40 mm f/2,8 Di III VC VXD - szerokokątny, a prawie jak standard - test z Foto-Kuriera 10/23
![]() Test Epsona L8050 - wysokonakładowa drukarka fotograficzna i niska cena wydruku - test z Foto-Kuriera 10/23
![]() Canon EOS R8 - najlżejszy pełnoklatkowy aparat systemu EOS R, czyli więcej niż RP i prawie jak R6 Mark II
![]() Test Epsona SureLab SL-D500 - kompaktowa, lekka, cicha i wydajna drukarka - artykuł z Foto-Kuriera 5/2023
![]() Szczęśliwa siódemka w EISA MAESTRO 2025 "Życie ulicy". Zagłosuj na zwycięzcę polskiej edycji. 15 maja zakończyło się przyjmowanie prac na pierwszy, krajowy etap konkursu EISA MAESTRO 2025 pt. "Życie ulicy". Wśród licznie nadesłanych serii zdjęć było bardzo dużo ciekawych serii ukazujących niezwykłe oblicza ulic na cąłym świecie. Wstępnie wybraliśmy szczęśliwą siodemke. Prezentujemy, w kolejności alfabetycznej według nazwisk autorów, naszym zdaniem, najciekawsze serie. Wśród nich jest zwycięzca krajowej edycji EISA MAESTRO 2025, który weźmie udział w międzynarodowym finale. Najlepsze 3 serie z zaprezentowanych będą opublikowane w jednym z najbliższych wydań Foto-Kuriera (patrz regulamin). Które zdjęcia są Waszym zdaniem najlepsze? Prosimy o komentarze i oddawanie głosów na najlepsze prace. Państwa głos będzie brany pod uwagę przy wyborze. Głosowanie jest anonimowe. Każdy z Państwa może oddać jeden głos z jednego urządzenia. Ostatni głos będzie można oddać 10 czerwca 2025 r. o godzinie 23.59. ![]() Grand Press Photo 2025 i tytuł zdjęcia roku dla pracy Katarzyny Ewy Żak Katarzyna Ewa Żak jest autorką Zdjęcia Roku w XXI edycji konkursu Grand Press Photo, organizowanego przez Fundację Grand Press. Gala wręczenia nagród laureatom odbyła się 29 maja 2025 r. w godzinach wieczornych w Studiu Koncertowym Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego w Warszawie. Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |