testowe Magia drukowania - TEST Epson SureColor SC-P600, pełna wersja artykułu z Foto-Kuriera 6/2015![]() ciąg dalszy...
![]() Przykładowe okno dialogowe aplikacji Epson iPrint umożliwiającej bezpośredni wydruk na drukarce z urządzeń mobilnych.
Według producenta drukarka jest idealna do produkcji średnionakładowej – wydruk o wymiarze 11×14 cali (28×35,6 cm) zajmuje drukarce SureColor SC-P600 tylko 153 sekundy (w niskiej rozdzielczości). Podwójne ścieżki papieru (z przodu i z tyłu) umożliwiają drukowanie w formacie do A3+ na wielu różnych rodzajach papieru fotograficznego i artystycznego, na płótnie i grubych nośnikach. Funkcjonalność rolki papieru (2) zapewnia wysoką jakość druku zdjęć panoramicznych (szerokość wałka wynosi 13", a jego średnica to 2").
![]()
Epson SC-P600 ma umieszczone łącze USB i gniazdo sieciowe z tyłu drukarki. EPSON SC-P600 może drukować na płytach CD i DVD, papierze artystycznym, papierze matowym i błyszczącym, z rolki; oraz na sztywnych nośnikach, takich jak karton, pianka ekspozycyjna do grubości 1,3 mm. Mogą być to papiery jedno- lub dwustronne. Zadrukowywane arkusze nie mogą być jednak większe niż format A3+ (329×483 mm). Czyli tak samo jak w przypadku R3000. Drukarka ma również możliwość druku bez marginesów. Zarówno papiery typu Fine Art, jak i sztywniejsze (np. Enhanced Matte Posterboard 850 g/m²), podawane są do drukarki od przodu. W tym celu z tyłu zamykamy górny podajnik i otwieramy dolny, a z przodu otwieramy tacę odbiorczą drukarki. Następnie, wciskając odpowiednio wyprofilowane miejsce na szarej tacy, otwieramy ją. Po czym wkładamy papier na tacę (tę samą co do płyt CD) powierzchnią przeznaczoną do zadruku do góry, tak żeby końcówka papieru odpowiadała liniom na podajniku (3) i wciskamy, zgodnie z instrukcją na ekranie LCD, odpowiedni przycisk, i wtedy następuje automatyczny załadunek papieru. Papier (podczas testu sprawdzaliśmy tę funkcję m.in. z matowym papierem Hot Press Natural) zostaje wciągnięty do drukarki, a jego końcówka znajduje się na niższym z podajników tylnych drukarki. W tym momencie czujnik grubości papieru pozycjonuje odpowiednio głowicę względem nośnika. Teraz wciskamy ponownie szarą tacę załadunkową i zamykamy ją. Dzięki temu papier z tylnego podajnika przechodzi na przednią część głównej tacy odbiorczej urządzenia.
![]()
Przez cały proces załadunku poprowadzi nas intuicyjna instrukcja na ekranie drukarki. Naprawdę jest to dość intuicyjne rozwiązanie. Niestety tak będzie tylko dla znających m.in.: angielski, niemiecki, rosyjski, hiszpański itd. (holenderski i portugalski też).
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Menu ekranu dotykowego jest dość intuicyjne. Szkoda jedynie, że nie ma polskiej wersji językowej.
Zadrukowane arkusze papieru wychodzą na tacę znajdującą się z przodu drukarki. Ten system załadunku znacznie zmniejsza powierzchnię, jaką zajmuje drukarka po rozłożeniu. R600 zajmować będzie w trakcie pracy dużo mniej miejsca na naszych półkach lub stołach, niż model R3880.
data dodania: 11-08-2015
godzina dodania: 13:45
odsłon: 60708
powrót na stronę główną »
![]() Komentarze![]() sortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:![]() Laowa 10 mm f/2,8 Zero-D FF - zerowa dystorsja z autofocusem do Sony FE i Nikona Z - dostępność i cena
![]() Test Canona RF 24-105 mm f/2,8 L IS USM Z - pierwszy obiektyw z pierścieniem płynnej regulacji przysłony
![]() TEST Sony A7R V - dążenie do doskonałości, czyli w znanym ciele nowy duch - artykuł z Foto-Kuriera 11/22
![]() Tamron 20-40 mm f/2,8 Di III VC VXD - szerokokątny, a prawie jak standard - test z Foto-Kuriera 10/23
![]() Test Epsona L8050 - wysokonakładowa drukarka fotograficzna i niska cena wydruku - test z Foto-Kuriera 10/23
![]() Canon EOS R8 - najlżejszy pełnoklatkowy aparat systemu EOS R, czyli więcej niż RP i prawie jak R6 Mark II
![]() Test Epsona SureLab SL-D500 - kompaktowa, lekka, cicha i wydajna drukarka - artykuł z Foto-Kuriera 5/2023
![]() Samyang AF 24 mm f/2,8 FE - budżetowy, kompaktowy, jasny, szeroki kąt z mocowaniem Sony - test z Foto-Kuriera 3/23
![]() Panasonic LUMIX S5 II X, wzmocniony i pełnoklatkowy, jeszcze lepiej filmujący brat S5 II, Foto-Kurier na weekend
![]() Kamery filmowe RED z serii Z cinema z mocowaniem Nikon Z 13 stycznia 2025 r. firma RED Digital Cinema, Inc., spółka zależna Nikon Corporation, zaprezentowała pierwsze kamery filmowe z serii Z CINEMA: V-RAPTOR [X] Z Mount oraz KOMODO-X Z Mount. Wyposażono je w mocowanie Z firmy Nikon, które umożliwia filmowcom korzystanie z... ![]() Wygraj 2500 euro - EISA MAESTRO 2025 - "Życie ulicy" - tylko do 15 maja Zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie EISA MAESTRO 2025 - "Życie ulicy" (Street Life). Nowe zasady konkursu mają zwiększyć jego atrakcyjność i umożliwiają udział w konkursie osobom, które nie sa zwolennikami tworzenia serii zdjęć. Konkurs ma dwie kategorie: zdjęcia seryjne i po raz pierwszy zdjęcia pojedyncze. Główna nagroda wynosi 2000 euro + 500 euro w głosowaniu na Facebooku (dla serii) oraz 1000 euro + 500 euro w głosowaniu na Facebooku (dla zdjęć pojedynczych). Żeby wziąć udział w konkursie wystarczy wgrać do serwisu foto-kurier.pl do zakładki zdjęcia seryjne/EISA MAESTRO 2025 pliki o dłuższym boku maksymalnie 1200 pikseli (waga maks. 2 MB). Zdjęcia pojedyncze przyjmowane są poprzez zakładkę EISA MAESTRO'25 w galeriach konkursowych z 2025 roku. Dołącz do zabawy i wygraj nawet 2500 euro. ![]() Poznaj tematy Ligi Foto-Kuriera 2025 - pula nagród to prawie 20 tys. złotych Dołącz do konkursu na dowolnym jego etapie. LIGA Foto-Kuriera 2025 ma 9 -etapów. Zdjęcia jpg (RGB) mieszczące się w kwadracie 1200 x 1200 (mniejsze niż 2 MB) pikseli można wgrywać do serwisu zgdonie z terminarzem podanym dalej. Zapoznaj się z regulaminem konkursu i pulą nagród comiesięcznych i finałowych. Wartość nagród wynosi ok. 20 tys. zł. Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |