testowe Samsung ViewFinity S9 - test monitora 5K - do pracy i rozrywki - artykuł z Foto-Kuriera 4/24![]() ciąg dalszy...![]()
Wtedy lepiej pasowałby do całości, a tak… biały wydaje się być elementem nie do pary. Jak już dotrzemy do menu to jego obsługa jest intuicyjna, a wśród języków komunikacji jest też język polski (8).
![]() Monitor jest wyposażony w odłączaną kamerkę SlimFit (9) o rozdzielczości 4K, przyłączaną przez „pogo pin” bez dodatkowych kabli lub urządzeń (stabilność mocowania wspiera magnes).
Kamerę można ustawić odpowiednio do kąta nachylenia monitora (jest odchylana do góry), a funkcja automatycznego kadrowania umożliwia utrzymanie widoczności użytkownika w kadrze, nawet po zmianie jego pozycji względem kamery. Wraz z kamera otrzymujemy dedykowaną do niej okrągłą zaślepkę metalową mocowaną na magnes. Fajne, użyteczne i wygodne rozwiązanie.
![]()
Złącza
![]()
Dzięki temu mogliśmy podłączyć monitor również do klasycznego PC-ta, w którym na karcie był tylko port HDMI. Nie znajdziemy w monitorze ani złącza LAN RJ-45, ani wejścia słuchawkowego typu mini jack. Nie ma też żadnego złącza „antymigracyjnego”. Natomiast w procesie konfiguracji urządzenia i streamingu danych (patrz dalej) dobrze się sprawdza wbudowane Wi-Fi.
![]() Przykładowe ekrany z katalogami plików widocznymi po podłączeniu smartfonu z Androidem. ![]()
Gniazdo zasilania jest w tej samej linii co porty USB-C i łączy nas z naprawdę olbrzymim zasilaczem wielkością zbliżonym do cegły (10 × 21,5 × 3,8 cm). W zestawie z monitorem dostaniemy jedynie 1,5 m kabel zasilający.
Samsung ViewFinity S9 dzięki 99% DCI-P3 i 218 PPI (pikselom na cal), ViewFinity S9 prezentuje żywe i nasycone kolory z wyraźnymi szczegółami, idealne dla twórców, dla których istotne jest precyzyjne odwzorowanie wizualne. Oczywiście również przestrzeń sRGB jest odwzorowywana w 100%. Co więcej, typowa jasność 600 cd/m2 ułatwia pracę w niemal każdych warunkach oświetleniowych, nawet w dość jasnym pomieszczeniu. Monitor jest kalibrowany fabrycznie do poziomu dokładności Delta E <2, więc jest gotowy do pracy natychmiast po wyjęciu z kartonu. I tak faktycznie było. Choć uruchomienie monitora zajmuje trochę czasu, gdyż żeby w pełni z niego skorzystać musimy go wpiąć w system lokalnej transmisji bezprzewodowej i odpowiednio skonfigurować dostęp do streamingu danych (8).
data dodania: 07-05-2024
godzina dodania: 00:01
odsłon: 4631
powrót na stronę główną »
![]() Komentarze![]() sortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:![]() Laowa 10 mm f/2,8 Zero-D FF - zerowa dystorsja z autofocusem do Sony FE i Nikona Z - dostępność i cena
![]() Test Canona RF 24-105 mm f/2,8 L IS USM Z - pierwszy obiektyw z pierścieniem płynnej regulacji przysłony
![]() TEST Sony A7R V - dążenie do doskonałości, czyli w znanym ciele nowy duch - artykuł z Foto-Kuriera 11/22
![]() Tamron 20-40 mm f/2,8 Di III VC VXD - szerokokątny, a prawie jak standard - test z Foto-Kuriera 10/23
![]() Test Epsona L8050 - wysokonakładowa drukarka fotograficzna i niska cena wydruku - test z Foto-Kuriera 10/23
![]() Canon EOS R8 - najlżejszy pełnoklatkowy aparat systemu EOS R, czyli więcej niż RP i prawie jak R6 Mark II
![]() Test Epsona SureLab SL-D500 - kompaktowa, lekka, cicha i wydajna drukarka - artykuł z Foto-Kuriera 5/2023
![]() Samyang AF 24 mm f/2,8 FE - budżetowy, kompaktowy, jasny, szeroki kąt z mocowaniem Sony - test z Foto-Kuriera 3/23
![]() Panasonic LUMIX S5 II X, wzmocniony i pełnoklatkowy, jeszcze lepiej filmujący brat S5 II, Foto-Kurier na weekend
![]() Kamery filmowe RED z serii Z cinema z mocowaniem Nikon Z 13 stycznia 2025 r. firma RED Digital Cinema, Inc., spółka zależna Nikon Corporation, zaprezentowała pierwsze kamery filmowe z serii Z CINEMA: V-RAPTOR [X] Z Mount oraz KOMODO-X Z Mount. Wyposażono je w mocowanie Z firmy Nikon, które umożliwia filmowcom korzystanie z... ![]() Wygraj 2500 euro - EISA MAESTRO 2025 - "Życie ulicy" - tylko do 15 maja Zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie EISA MAESTRO 2025 - "Życie ulicy" (Street Life). Nowe zasady konkursu mają zwiększyć jego atrakcyjność i umożliwiają udział w konkursie osobom, które nie sa zwolennikami tworzenia serii zdjęć. Konkurs ma dwie kategorie: zdjęcia seryjne i po raz pierwszy zdjęcia pojedyncze. Główna nagroda wynosi 2000 euro + 500 euro w głosowaniu na Facebooku (dla serii) oraz 1000 euro + 500 euro w głosowaniu na Facebooku (dla zdjęć pojedynczych). Żeby wziąć udział w konkursie wystarczy wgrać do serwisu foto-kurier.pl do zakładki zdjęcia seryjne/EISA MAESTRO 2025 pliki o dłuższym boku maksymalnie 1200 pikseli (waga maks. 2 MB). Zdjęcia pojedyncze przyjmowane są poprzez zakładkę EISA MAESTRO'25 w galeriach konkursowych z 2025 roku. Dołącz do zabawy i wygraj nawet 2500 euro. ![]() Poznaj tematy Ligi Foto-Kuriera 2025 - pula nagród to prawie 20 tys. złotych Dołącz do konkursu na dowolnym jego etapie. LIGA Foto-Kuriera 2025 ma 9 -etapów. Zdjęcia jpg (RGB) mieszczące się w kwadracie 1200 x 1200 (mniejsze niż 2 MB) pikseli można wgrywać do serwisu zgdonie z terminarzem podanym dalej. Zapoznaj się z regulaminem konkursu i pulą nagród comiesięcznych i finałowych. Wartość nagród wynosi ok. 20 tys. zł. Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |