testowe ![]() Pełnoklatkowe obiektywy Canona - Canon CN-E 20-50 mm T2,4 L F / FP oraz Canon CN-E 45-135 mm T2,4 L F/FP![]() 12 kwietnia 2022 roku Canon wprowadził na rynek pierwsze pełnoklatkowe obiektywy zmiennoogniskowe klasy premium przeznaczone do profesjonalnych produkcji kinowych, serię Flex Zoom. Na poczatek przedstawiono dwa modele: Canon CN-E 20-50 mm T2,4 L F / FP oraz Canon CN-E 45-135 mm T2,4 L F / FP. Oba mają, według zapewnień producenta, konstrukcję optyczną zoptymalizowaną pod rejestrację obrazów typu HDR, 4K i 8K.
Canon wzbogaca swoją ofertę, by zaspokoić różne potrzeby filmowców, zapewniając im jeszcze większe bogactwo możliwości oraz ułatwiając tworze¬nie wysokiej jakości treści w różnych kontekstach zdjęciowych. Oba obiektywy są jasne i mają stałą transmisję światła T2,4 w całym zakresie ogniskowych, jak również pokrywają ogniskowe najczęściej używane przez filmowców w różnych produkcjach.
![]() Efektywny przepływ pracy Seria Flex Zoom jest zgodna ze standardowymi w branży formatami metadanych dzięki funkcji komunikacji między obiektywem a mocowaniem aparatu, m.in. z technologią Cooke /i Technology™ oraz meta¬danymi ZEISS eXtended Data™ (na mocowaniu PL) i metadanymi Canon (na mocowaniu EF). Umożliwia to użytkownikom wyświetlanie lub zapisywanie informacji o obiektywie – a w przypadku komunikacji EF poz¬wala to na korzystanie z takich funkcji jak korekcja aberracji i korekcja oświetlenia peryferyjnego w zgod¬nych kamerach Cinema EOS. Komunikacja z uchwytem umożliwia także korzystanie z funkcji Dual Pixel Focus Guide, która zwiększa wygodę korzystania i precyzję podczas ręcznego ustawiania ostrości. Jest to szczególnie przydatne w przypadku ustawiania ostrości krytycznej podczas kręcenia produkcji 4K kamerą pełnoklatkową. Wszechstronność i operatywność Zarówno Canon CN-E 20-50 mm T2,4 L F / FP, jak i CN-E 45-135 mm T2,4 L F / FP są dostępne z mocowaniem EF lub PL – mocowanie jest wymienne, za pośrednictwem autoryzowanych firm zewnętrznych oraz centrów serwiso¬wych Canon (jest to usługa płatna). Obiektywy Flex Zoom charakteryzują się ujednoliconą konstrukc¬ją, stałą średnicą przednią. Mają te sam pozycje oraz kąty obrotu zębatek, a także dużą wytrzymałością – dzięki temu oba obiektywy doskonale nadają się do profesjonalnego użytku w różnych warunkach zdjęcio¬wych. Pierścienie ustawiania ostrości, zoomu i przysłony są wyposażone w standardowe zębatki o skoku 0,8 mm, co umożliwia stosowanie akcesoriów innych producentów, takich jak silniki i systemy follow focus. Na obiek¬tywy naniesiono dodatkowo świecące w ciemności oznaczenia metryczne i anglosaskie, co ułatwia pracę w warunkach słabego oświetlenia. Wysokiej klasy konstrukcja oraz znakomite elementy optyczne i komponenty zapewniają według producenta szybkie i precyzyjne działanie oraz trwałość we wszystkich przypadkach profesjo¬nalnej rejestracji obrazu.
data dodania: 14-04-2022
godzina dodania: 09:00
odsłon: 871 powrót na stronę główną »
![]() Komentarze![]() sortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:![]() Sony FE 16-35 mm f/4 G PZ – najlżejszy obiektyw szerokokątny typu zoom z elektroniczną zmianą ogniskowej
![]() Szczęśliwa siódemka w EISA MAESTRO 2025 "Życie ulicy". Zagłosuj na zwycięzcę polskiej edycji. 15 maja zakończyło się przyjmowanie prac na pierwszy, krajowy etap konkursu EISA MAESTRO 2025 pt. "Życie ulicy". Wśród licznie nadesłanych serii zdjęć było bardzo dużo ciekawych serii ukazujących niezwykłe oblicza ulic na cąłym świecie. Wstępnie wybraliśmy szczęśliwą siodemke. Prezentujemy, w kolejności alfabetycznej według nazwisk autorów, naszym zdaniem, najciekawsze serie. Wśród nich jest zwycięzca krajowej edycji EISA MAESTRO 2025, który weźmie udział w międzynarodowym finale. Najlepsze 3 serie z zaprezentowanych będą opublikowane w jednym z najbliższych wydań Foto-Kuriera (patrz regulamin). Które zdjęcia są Waszym zdaniem najlepsze? Prosimy o komentarze i oddawanie głosów na najlepsze prace. Państwa głos będzie brany pod uwagę przy wyborze. Głosowanie jest anonimowe. Każdy z Państwa może oddać jeden głos z jednego urządzenia. Ostatni głos będzie można oddać 10 czerwca 2025 r. o godzinie 23.59. ![]() Grand Press Photo 2025 i tytuł zdjęcia roku dla pracy Katarzyny Ewy Żak Katarzyna Ewa Żak jest autorką Zdjęcia Roku w XXI edycji konkursu Grand Press Photo, organizowanego przez Fundację Grand Press. Gala wręczenia nagród laureatom odbyła się 29 maja 2025 r. w godzinach wieczornych w Studiu Koncertowym Polskiego Radia im. Witolda Lutosławskiego w Warszawie. Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |