Wydania FK: 176,
publikacje: 9339,
wydarzenia: 2235,
opisy i testy: 2129,
galerie zdjęć: 300293,
użytkownicy: 9918
Trwa wyszukiwanie informacji - proszę czekać ...
Wyniki wyszukiwania dla podświetlonej kategorii
Our lives. Our photos. Our world - wirtualna wystawa Fujifilm
Weź udział w wirtualnej wystawie Fujifilm printlife@home „Our lives. Our photos. Our world.”
– podziel się swoimi zdjęciami i pokaż jak w wygląda życie i świat Twoimi oczami w roku 2020 r. Korzystając z dorobku i sukcesów Fujifilm w organizacji wystaw fotograficznych, uruchamiamy printlife@home – cyfrową platformę, na której wykorzystując potęgę fotografii, możemy podzielić się wspólnymi doświadczeniami z 2020 roku.
Pandemia koronawirusa nadal wpływa na życie codzienne ludzi w całej Europie. Większość korzysta z różnych sposobów, by pozostawać ze sobą w kontakcie i uwiecznić swoje doświadczenia w tych nietypowych i pełnych wyzwań czasach. Wystawa FUJIFILM printlife@home ma na celu prezentację różnych doświadczeń z roku 2020 w postaci zdjęć. Co tydzień będzie okazja aby wyróżnić autorów tych najlepszych i najbardziej kreatywnych a zwycięzcy otrzymają atrakcyjne nagrody.
Od dziś do końca grudnia br. mieszkańcy całej Europy mogą zgłaszać swoje fotografie, umieszczając je na stronie www.fujifilm-printlife.eu. Fujifilm pragnie udostępnić przestrzeń do tworzenia wystawy, dzielenia się, swoim zdjęciami ale również zdjęciami galerii ściennych lub dekoracji, tworzonych w domu ze zdjęć, aby być bliżej naszych bliskich, aby powrócić wspomnieniami do atmosfery tamtych dni. Zdjęcia można przypisać do określonego tematu/ kategorii - co ułatwi ich tematyczne przeglądanie. Od kategorii: abstrakcji, podróży do galerii zdjęć w pokoju nastolatka, kuchni czy w biurze. Ma to na celu stworzenie wrażenia osobistych historii, które poznajemy w domach autorów zdjęć, ich otoczeniu, miejscu pracy. Na platformie cyfrowej printlife@home (https://www.fujifilm-printlife.eu/?lang=7) - polska wersja językowa) wystawione zostanie każde nadesłane zdjęcie - niezależnie od tego, czy zostało zrobione smartfonem czy aparatem fotograficznym.
Zdaniem Pana Hiromoto Matsushima, Senior Vice President of Photo Imaging Fujifilm Europe: „Niezależnie, czy mieszkasz w Manchesterze, Madrycie czy w Moguncji - to, przez co wszyscy dzisiaj przechodzimy, jest jednym z najważniejszych, wspólnych ludzkich doświadczeń. Dzięki potędze fotografii możemy nie tylko zobaczyć, ale także zrozumieć, jak miliony z nas sobie z tym radzą. Biorąc pod uwagę, jak wygląda świat, w którym dzisiaj żyjemy, głęboko wierzymy, że radość fotografowania i pokazywania, czy dokumentowania codziennego życia, jest ważniejsza niż kiedykolwiek. Fotografia to sposób na celebrowanie życia z rodziną, przyjaciółmi i bliskimi. Jest także sposobem, by pokazać, kim jesteś, za czym się opowiadasz i w jaki sposób żyjesz niezależnie od tego gdzie mieszkasz i jakie masz umiejętności fotograficzne. Mamy nadzieję, że printlife@home pozwoli Ci poczuć się częścią większej całości i będzie dla Ciebie źródłem inspiracji”.
Platforma printlife@home jest dostępna dla wszystkich. Fujifilm pragnie docenić autorów, wybierając spośród najbardziej kreatywnych prac, pięć zdjęć tygodnia. Zwycięzcy nie tylko zobaczą swoje zdjęcia na stronie Fujifilm, ale także otrzymają również kupon o wartości 200, 150 lub 100 euro (lub równowartość w lokalnej walucie) na zakup zdjęć i produktów fotograficznych ze swoich zdjęć lub aparaty instax SQUARE SQ1 lub instax Mini 11. Są to analogowe aparaty do fotografii natychmiastowej, z łatwymi w użyciu trybami kreatywnymi, idealnymi do bawienia się fotografią, upamiętnienia chwil i tworzenia wydruków zdjęć od ręki.
Jak powiedział David Honey General Manager Sales & Marketing, European Photo Imaging Division, Fujifilm Europe „ Dzięki miliardom zdjęć robionych i udostępnianych codziennie, wszyscy mamy więcej obrazów z naszego życia niż jakiekolwiek poprzednie pokolenia. Niemniej, większość z nich pozostaje w smartfonie lub jest udostępniana w obrębie sieci własnych znajomych. Mamy nadzieję, że stworzona przez nas otwarta platforma cyfrowa pomoże przybliżyć doświadczenia z różnych zakątków Europy w tych niezwykłych i trudnych czasach.
Projekt ważny jest również ze względu na kreatywność i inspirowanie innych, zarówno w robieniu, jak i prezentacji wydrukowanych zdjęć. Cieszę się już dziś na regularne przeglądanie tysięcy zgłaszanych fotografii, które mamy nadzieję otrzymywać, które będą mieszanką scen i doświadczeń z życia codziennego, realizowanych zadań i ról, wielu kultur i tożsamości. Te najbardziej intersujące i kreatywne nagrodzimy, co tydzień wybierzemy zdjęcia tygodnia, których autorzy otrzymają prezenty od Fujifilm.”
5 lutego 2025 r. Nikon zaprezentował dwa skrajnie różne produkty. Jednym z nich jest superjasny, pełnoklatkowy Nikkor Z 35 mm f/1,2 S, a drugim kompaktowy superzoom Nikon Coolpix 1100. Czyli od dzisiaj można szerzej rozmywać świat i podróżować po Księżycu bez lotu w kosmos.
4 lutego 2025 r. firma Sony Europe poinformowała, że nagrodę Poland
National Award w konkursie Sony World Photography Awards 2025 otrzymała
Hanna Kantor. Publikujemy pierwsze wrażenia wyróżnionej i listę zwycięzców z pozostałych krajów.
26 września 2024 r. Tamron zaprezentował nowego Tamrona 90 mm f/2,8 Di III Macro VXD. To wszechstronny obiektyw przeznaczony zarówno do pełnoklatkowych bezlusterkowców z mocowaniem Sony E, jak i Nikon Z.
Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024