testowe DJI Mavic 3, pierwsza odsłona, cena![]() ciąg dalszy...
![]()
Ulepszony system wykrywania przeszkód i nawigacji
DJI Mavic 3 ma ulepszony system wykrywania przeszkód i nawigacji, aby poprawić i zachować bezpieczeństwo podczas lotu. APAS 5.0 łączy dane wejściowe z sześciu czujników wizyjnych typu rybie oko (360 stopni) i dwóch czujników szerokokątnych, które płynnie i nieprzerwanie wykrywają przeszkody we wszystkich kierunkach i planują bezpieczne trasy lotu nawet w skomplikowanych środowiskach.
![]()
Wielokierunkowy system wykrywania przeszkód ma umożliwić również bardziej intuicyjne śledzenie obiektów dzięki ulepszonej funkcji ActiveTrack 5.0, umożliwiając użytkownikom wykrywanie przeszkód nawet w trybie Normalnym. Poprzednie wersje ActiveTrack umożliwiały kamerze śledzenie obiektu, który poruszał się bezpośrednio w kierunku drona i oddalał się od niego, pozostając w dużej mierze nieruchomym, a także lecąc obok poruszającego się obiektu. ActiveTrack 5.0 ma umożliwić Mavicowi 3 na poruszanie się wraz z obiektem poruszającym się do przodu, do tyłu, w lewo, w prawo i po przekątnej, a także latanie wzdłuż i wokół poruszającego się obiektu. Ponadto, jeśli obiekt porusza się zbyt szybko i chwilowo wyjdzie poza kadr, czujniki w dronie będą nadal "inteligentnie" śledzić i kadrować obiekt i odnajdować go, gdy pojawi się ponownie w kadrze. Te nowe kierunki poruszania się mają umożliwić znacznie płynniejszy i zróżnicowany ruch drona i kamery podczas korzystania z ActiveTrack. Czy tak będzie w rzeczywistości? Życie to zweryfikuje. Opisy tych możliwości trochę przypominają, w założeniach, systemy detekcji i przewidywania ruchu stosowane w aparatch pełnoklatkowych Sony. Z filmów, które można znaleźć w Internecie wynika, że w przypadku Mavica 3 DJI nie zawsze ten system działa najskuteczniej, ale pewnie oprogramowanie to będzie ewoluowało dążąc do osiągnięcia sukcesu zbliżonego do tego co uzyskujemy za pomocą aparatów Sony. W przypisach producenta znajdujemy informację, że system ActiveTrack 5.0 działa najskuteczniej przy dobrych warunkach pogodowych.
![]() Stabilność rejestracji/zawiśnięcia w powietrzu
![]() Zintegrowany system AirSense w Mavic 3, po raz pierwszy szeroko wprowadzony w DJI Air 2S, ostrzega pilotów dronów o pobliskich samolotach i helikopterach transmitujących sygnały ADS-B, dzięki czemu mogą szybko polecieć w bezpieczniejsze miejsce. Bez wątpienia stabilność "zawisu" drona w bezruchu w powietrzu to spora zaleta produktów DJI, która już w przypadku DJI Air 2S sprawiała na nas bardzo pozytywne wrażenie. To mocna strona dronów DJI.
![]() "Inteligentny" kontroler DJI RC Pro umożliwia płynniejsze sterowanie, ma antenę o większej mocy, przystosowaną do transmisji na odległość do 15 km.
Zapobieganie utracie sygnału dzięki DJI O3+
DJI O3+ to ulepszony system transmisji, który zapewnia stabilną, płynną i wyraźną transmisję wideo nawet w trudnych warunkach, takich jak latanie dronem w środowisku o silnych zakłóceniach sygnału. Z maksymalnym zasięgiem sterowania wynoszącym 15 km (bez przeszkód, bez zakłóceń i zgodny z FCC), O3+ umożliwia Mavic 3 dalsze latanie i przesyła sygnały z większą stabilnością i mniejszym opóźnieniem wideo, umożliwiając pilotowi większy spokój podczas lotu. Mavic 3 to pierwszy dron DJI, który umożliwia transmisję z dużą szybkością klatek na żywo 1080p/60 kl./s. Oznacza to, że widok z kamery jest wyświetlany w rozdzielczości zbliżonej do rzeczywistej rozdzielczości rejestrowanej przez kamerę. O3+ sprawia również, że Mavic 3 lepiej reaguje na działania pilota.
data dodania: 05-01-2022
godzina dodania: 13:29
odsłon: 1898 powrót na stronę główną »
![]() Komentarze![]() sortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:![]() Prezentujemy okładkę Foto-Kuriera 5/25 - wkrótce on-line Foto-Kurier 5/25 jest już w drukarni, a wkrótce będzie również on-line - w naszym e-kiosku. Na okładce wydania zagościło zdjęcie z wystawy Sony World Photography Awards 2025, największego konkursu fotograficznego na świecie, które wykonano testowanym w tym wydaniu obiektywem Sony FE 16 mm f/1,8 G. W środku wydania jest też obszerny test Nikona Z5II i Canona EOS R50 V. Jak zwykle będzie co poczytać i czym się zainspirować. Tymczasem zapraszamy do lektury Foto-Kuriera 4/25, który jeszcze przez tydzień będzie królował w salonach prasowych. ![]() TEST Tamrona 90 mm f/2,8 Di III Macro VXD - kultowe zbliżenie 26 września 2024 r. zadebiutował nowy Tamron 90 mm f/2,8 Di III Macro VXD. To wszechstronny obiektyw makro przeznaczony zarówno do pełnoklatkowych bezlusterkowców z mocowaniem Sony E, jak i Nikon Z. Obiektyw ma charakteryzować się wysoką jakością obrazu i ma skalę odwzorowania 1:1, a zatem powinien idealnie sprawdzić się w fotografii zbliżeniowej i portretowej. Pod koniec listopada zawitał do naszej redakcji, dzięki czemu mogliśmy przyjrzeć mu się nieco bliżej. Do testu wykorzystaliśmy aparaty Sony A7 III oraz Sony A7C R. ![]() Wygraj 2500 euro - EISA MAESTRO 2025 - "Życie ulicy" - tylko do 15 maja Konkurs EISA MAESTRO 2025 - "Życie ulicy" (Street Life). Konkurs ma dwie kategorie: zdjęcia seryjne i po raz pierwszy zdjęcia pojedyncze. Główna nagroda wynosi 2000 euro + 500 euro w głosowaniu na Facebooku (dla serii) oraz 1000 euro + 500 euro w głosowaniu na Facebooku (dla zdjęć pojedynczych). Zdjęcia pojedyncze przyjmowane są poprzez zakładkę EISA MAESTRO'25 w galeriach konkursowych z 2025 roku. Dołącz do zabawy i wygraj nawet 2500 euro. Tylko do 15 maja. Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |