testowe Canon EOS C300 Mark III – kamera nowej generacji z matrycą DGO![]() 20 kwietnia 2020 r. Canon zaprezentował kamerę Canon EOS C300 Mark III z najnowszą matrycą DGO, która umożliwia uzyskanie obrazu HDR o rozpiętości tonalnej przekraczającej 16 stopni EV. Nowy model ma modułową konstrukcję (podobną do EOS C500 Mark II) oraz ...
![]()
EOS C300 Mark III – bezkompromisowa odpowiedź na potrzeby rynku
Bazując na popularnym – wprowadzonym na rynek w 2015 r. – modelu EOS C300 Mark II, zaprezentowany 20 kwietnia 2020 r. Canon EOS C300 Mark III potwierdza zaangażowanie Canona w tworzeniu innowacyjnych technologii wideo. Kamera wyposażona jest w najnowszą matrycę DGO, która umożliwia uzyskanie obrazu HDR o rozpiętości tonalnej przekraczającej 16 stopni EV, a także ma modułową konstrukcję (podobną do modelu EOS C500 Mark II) oraz możliwości nagrywania 4K w 120 kl./s w Cinema RAW Light lub XF-AVCi. Powyższe cechy i duża funkcjonalność sprawiają, że EOS C300 Mark III jest idealnym rozwiązaniem dla szerokiej gamy produkcji wideo, od filmów dokumentalnych i reklamowych po filmy korporacyjne czy fabularne. Tego samego dnia Canon zaprezentował także nowy obiektyw CN10X25 IAS S, który w połączeniu z kamerą EOS C300 Mark III tworzy zestaw, który z pewnością odpowiada na rosnące oczekiwania branży.
![]()
Znakomity HDR z nowym sensorem DGO Canon EOS C300 Mark III to pierwsza kamera Canona z matrycą DGO - nowo opracowanym systemem obrazowania, który umożliwia uzyskanie wyjątkowej jakości obrazu przy słabym świetle, a także stwarza doskonałe możliwości obrazowania HDR.
![]()
Większe możliwości dla każdej produkcji
Obsługa wielu formatów zapisu w EOS C300 Mark III zapewnia elastyczność pracy i spełnia wymagania szerokiej gamy produkcji telewizyjnych i kinowych. Wewnętrzny zapis obrazu 4K Cinema RAW Light to również mniejszy rozmiar pliku przy zachowaniu jakości i elastyczności, jaki daje format RAW. Dodatkowo Canon EOS C300 Mark III obsługuje (wewnętrznie) Canon XF-AVC zarówno w 4K DCI i UHD (4: 2: 2, 10-bit), jak i 2K czy Full HD. W przypadku nagrywania (w XF-AVC) w formacie innym niż RAW, profesjonalni twórcy mogą wybrać opcję ALL-I lub Long GOP, aby zapisywać obraz z wysoką kompresją, co zapewnia wydajną postprodukcję i dłuższy czas nagrywania. Podczas nagrywania w rozdzielczości 2K lub Full HD w formacie Super 35 mm materiał wykorzystuje pełne możliwości matrycy 4K. Nagranie może być następnie zmniejszone wewnętrznie w celu otrzymania materiału w rozdzielczości wybranej przez użytkownika – zapewniając wyższą jakość obrazu bez kadrowania czy ograniczenia pola widzenia wybranego obiektywu.
![]()
Przede wszystkim wszechstronność
Użytkownicy mogą konfigurować kamerę za pomocą dwóch opcjonalnych modułów – EU-V1 i EU-V2. Oba uzupełniają konstrukcję o dodatkowe złącza i umożliwiają dostosować ją do różnych stylów pracy. Istnieje także możliwość wymiany mocowania obiektywu (dostępne są mocowania EF, PL i EF Cinema Lock) bez konieczności wysyłania kamery do autoryzowanego centrum serwisowego. Dzięki wykorzystaniu najwyższej jakości elementów optycznych oraz kompaktowej i lekkiej konstrukcji, wszechstronny obiektyw CN10X25 IAS S CINE-SERVO umożliwia rejestrowanie obrazów w 4K i 8K, dzięki czemu spełni oczekiwania najbardziej wymagających produkcji. Szeroki zakres ogniskowych, możliwość konfiguracji sprzętu pod produkcje tak telewizyjne, jak i kinowe, jak również kompatybilność z kamerami z matrycą Super 35 mm i pełnoklatkową sprawiają, że jest to idealne rozwiązanie do szerokiego spektrum zastosowań – od produkcji fabularnych, przez reklamy, transmisję wydarzeń sportowych, po filmy dokumentalne.
Nowy obiektyw świetnie sprawdzi się w połączeniu z nowym korpusem EOS C300 Mark III. Dzięki 11-listkowej przysłonie, obiektyw uzyskuje miękki i efektowny efekt bokeh, a ciepłe odcienie kolorów zapewniają filmową jakość obrazu. W połączeniu z kamerami systemowymi Cinema EOS, w tym EOS C300 Mark III, CN10X25 IAS S oferuje najwyższą jakość obrazu, funkcjonalność i niezawodność, jakiej poszukuje branża.
data dodania: 21-04-2020
godzina dodania: 11:22
odsłon: 7076 powrót na stronę główną »
![]() Komentarze![]() sortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:![]() Poznaj tematy Ligi Foto-Kuriera 2025 - pula nagród przekracza 21 tys. złotych - dołącz w dowolnym momencie Dołącz do konkursu na dowolnym jego etapie. LIGA Foto-Kuriera 2025 ma 9 -etapów. Zdjęcia jpg (RGB) mieszczące się w kwadracie 1200 x 1200 (mniejsze niż 2 MB) pikseli można wgrywać do serwisu zgdonie z terminarzem podanym dalej. Zapoznaj się z regulaminem konkursu i pulą nagród comiesięcznych i finałowych. Wartość nagród wynosi ok. 20 tys. zł. ![]() Wydanie Specjalne Foto-Kuriera 1/24 - Obiektywy bez tajemnic - w salonach EMPIK i on-line Wydanie Specjalne Foto-Kuriera 1/24 - Obiektywy - jest w najlepszych salonach prasowych oraz w naszym e-kiosku. Czy wiecie jaka jest średnia wartość obiektywu zamieszczonego w tej publikacji mieszczącej m.in. opisy ponad 110 obiektywów? Czym się różnią obiektywy do bezlusterkowców od tych do lustrzanek? Co to jest skala odwzorowania? Jaki kąt widzenia ma dany obiektyw? Co to jest bokeh i jak go kreować? Na te i wiele innych pytań znajdziecie w nim odpowiedź. Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |