testowe Epson zbadał jak drukują Polacy w 2022 - jakość ma znaczenie, ale nie tylkoObrazy czy dokumenty, cena drukarki czy koszt wydruku A4? Znamy wynalazki, które z upływem czasu zaczynają trącić myszką i trafiają do muzeów techniki. Ale są też takie, które nie odchodzą do lamusa tylko adaptują się do zmieniającego się świata i trafiają w nowe, wcześniej nieznane potrzeby odbiorców. Okazuje się, że do tych drugich - wbrew czarnym wizjom sceptyków - należy też domowy druk, który w postaci produktów Epsona pomaga nam oszczędzać energię aż do 83%. To tylko jeden z wniosków z badania przeprowadzonego przez firmę Epson podczas cyklu imprez dla najmłodszych biegaczy!Nawet duże zmiany trendów czy zjawisk społecznych łatwo mogą ujść naszej uwadze, jeżeli dzieją się wolno i patrzymy na nie ze zbyt bliskiego dystansu, często biorąc w nich bezpośredni udział. W tym, by je dostrzec i wyciągnąć wnioski na przyszłość, pomagają badania, które w formie podsumowań liczbowych i statystycznych "twardo" pokazują rzeczywisty obraz spraw. Takie spojrzenie pozwala lepiej zrozumieć stan obecny, ale też lepiej przygotować się na nadchodzące zmiany.
Dobrym przykładem jest tutaj badanie przeprowadzone przez polski oddział firmy Epson podczas cyklu imprez sportowych dla najmłodszych - Kids Run 2022. Kids Run to organizowana od 9 lat impreza biegowa połączona z piknikiem sportowym dla całej rodziny. Celem organizatorów jest zachęcanie do ruchu, aktywności i zdrowego trybu życia. Poza bieganiem, dzieci mogą też spróbować swoich sił zarówno w koszykówce, piłce nożnej i siatkówce, jak i mniej popularnych sportach - pchnięciu kulą, skoku w dal czy strzelaniu z łuku. W tegorocznym cyklu wystartowało ponad 6500 dzieci, a wraz z rodzicami ilość uczestników przekroczyła 16 tys. osób!
Firma Epson z dumą, jako sponsor główny, wspierał organizację tegorocznej edycji tej imprezy. To działanie jest jedną z form realizowania polityki aktywnego udziału w życiu lokalnych społeczeństw i wspólnot realizując w ten sposób wytyczne Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ. W tym roku zaangażowanie się w promocję sportu miało dla firmy Epson także dodatkowy aspekt - ambasadorem firmy został jeden z najsłynniejszych olimpijczyków świata - sprinter Usain Bolt, biegacz będący ikoną w środowisku lekkoatletycznym, a poza stadionem człowiek angażujący się w działania promujące wzrost świadomości proekologicznej.
Cykl imprez gromadzących tak wielką ilość rodzin był doskonałą okazją do kontaktu z grupą docelową firmy i zebrania cennej wiedzy o zachowaniach klientów firmy. Dlatego też, podczas 11 imprez w 10 miastach, wykorzystując obecność stoiska, gdzie drukowane były fotografie uczestników, rodzice początkujących biegaczy proszeni byli o wypełnienie ankiet związanych z drukiem i jego wykorzystaniem na co dzień. Pytania miały na celu poznanie obecnego stanu świadomości co do drukowania domowego, ale także określenie oczekiwań na przyszłość w tym obszarze.
Celem badania było m.in. ustalenie czy dziś - w czasach powszechnego dostępu do Internetu i chmury IT - drukarki mają jeszcze rację bytu? Po analizie zebranych informacji, okazało się, że... zdecydowanie tak!
data dodania: 06-12-2022
godzina dodania: 16:45
odsłon: 1067 powrót na stronę główną »
Komentarzesortuj według daty: rosnąco | malejąco
Artykuł nie był jeszcze komentowany.
Zostaw swój komentarz właśnie teraz. Zobacz także:Hanna Kantor zdobywa nagrodę Poland National Award w konkursie Sony World Photography Awards 2025 4 lutego 2025 r. firma Sony Europe poinformowała, że nagrodę Poland National Award w konkursie Sony World Photography Awards 2025 otrzymała Hanna Kantor. Publikujemy pierwsze wrażenia wyróżnionej i listę zwycięzców z pozostałych krajów. Tamron 90 mm f/2,8 Di III Macro VXD - również w wersji do Nikona Z 26 września 2024 r. Tamron zaprezentował nowego Tamrona 90 mm f/2,8 Di III Macro VXD. To wszechstronny obiektyw przeznaczony zarówno do pełnoklatkowych bezlusterkowców z mocowaniem Sony E, jak i Nikon Z. Foto-Kuriera - FK 1-2/25 dostępny on-line - wkrótce w salonach prasowych Foto-Kurier 1-2/25 jest dostępny on-line - w naszym e-kiosku. Zapraszamy do obejrzenia ponad 280 zdjęć, w tym czarno-białych portretów aktorów i gwiazd biznesu wykonanych przez KAT Piwecką, z którą obszerny wywiad znajdziecie na stronach tego wydania. Jak zwykle jest co poczytać i czym się zainspirować. Zapraszamy do e-kiosku, a od 5 lutego do odwiedzania najlepszych salonów prasowych. Strona została zoptymalizowana w przeglądarkach: Mozilla Firefox > 3, Chrome, Internet Explorer > 7 oraz Opera. Polecana rozdzielczość ekranu 1280 x 1024 Polityka plików cookies | |